Menejerlar uchun 36 ta Stratagem
Menejerlar uchun 36 ta Stratagem
Kitob tavsifi
Stratagema tushunchasi Xitoy madaniyatida kamida uch ming yil davomida mavjud. Uni qandaydir reja yoki hisob-kitob, hiyla yoki harbiy hiyla sifatida talqin qilish mumkin. Kengroq ma'noda, stratagemalar maqsadlarga erishish, ustunlikka erishish va tashabbusni ushlab qolish uchun qiyin vaziyatlarda qo'llaniladigan strategik usullar va bilvosita taktik harakatlardir. Stratagem san'ati muammoni to'g'ridan-to'g'ri, "frontal" usullar bilan hal qilib bo'lmaydigan barcha hayotiy sharoitlarda qo'llaniladi. Stratagema algoritm sifatida qurilgan, uning muvaffaqiyati dushmanning psixologik xususiyatlarini tushunishga, vaziyatning o'ziga xos xususiyatlarini hisobga olishga, harakatlarni hisoblash va ularning oqibatlarini oldindan bilish qobiliyatiga, rejani amalga oshirishda intizomga bog'liq. 36 Stratagem to'plamining ochiq nashrlari Xitoyda XX asrning ikkinchi yarmida paydo bo'ldi va tezda biznes strategiyasi va psixologiyasi bo'yicha dunyodagi eng ko'p sotilgan kitoblar qatoriga kirdi. Kitob muallifi-taniqli sinolog va stratagemlar ta'limotini o'rganuvchi Xarro fon Zenger Xitoy strateglarining donoligini zamonaviy menejerga moslashtirdi va ulardan biznes amaliyotida va kundalik hayotda foydalanishni tasvirlab berdi. 2016 yilgi so'nggi mualliflik tahriri bilan tasdiqlangan nashr birinchi navbatda biznes egalari va rahbarlariga qaratilgan. Shu bilan birga, bu shubhasiz keng kitobxonlarning qiziqishini uyg'otadi. 2-nashr, qayta ko'rib chiqilgan va kengaytirilgan.
Sharhlar topilmadi