Agile marketingi. Samarali biznes uchun xakerlik amaliyotlari
Agile marketingi. Samarali biznes uchun xakerlik amaliyotlari
Kitob tavsifi
Kitob raqamli dunyoda marketolog nima qilishi va marketing bo'limlariga moslashuvchan metodologiyani qanday kiritish samaradorlik va ishdan qoniqishni oshirishi mumkinligi haqida. Marketologlar xaridorlar va brendlar o'rtasidagi o'zaro munosabatlarning an'anaviy usullarini buzadigan texnologik taraqqiyotga erishish uchun kurashmoqda. Uzoq va keng ko'lamli reklama kampaniyalarini rejalashtirish va o'tkazish o'rniga, ular doimiy va tez o'zgarib turadigan turli xil vositalarning ta'sirchan ro'yxati bilan ishlashlari kerak. Marketing va texnologiyalarning o'zaro ta'siri bo'yicha etakchi mutaxassislardan biri Skott Brinker sizga muhim loyihalarni amalga oshirish uchun otga xos bo'lgan moslashuvchan metodologiyalarni qanday qo'llashni aytib beradi. Marketologlar, hatto texnologik ko'nikmalarga ega bo'lmagan holda, dasturiy ta'minotni ishlab chiqish sohasidagi ko'plab muvaffaqiyatli g'oyalarni o'z ishlarida qanday qilib qarz olishlari va qo'llashlari mumkinligini ko'rsatib beradi, bu ularning raqamli dunyoda samaradorligini sezilarli darajada oshiradi.
Sharhlar topilmadi