Internet-marketologning Injili
Internet-marketologning Injili
Kitob tavsifi
Uchidan uchigacha tahlilni sozlash yoki remarketingmi? Qidiruv reklama yoki saytni yangilashmi? Yoki, ehtimol, barchasi bir vaqtning o'zida? Ivan Barchenkov — Yandex reklama mahsulotlarini tayyorlash bo'yicha sertifikatlangan mutaxassis-mavjud bo'lgan barcha raqamli reklama vositalarini tuzadi va ulardan foydalanish bo'yicha asosiy bilimlarni beradi. Uning kitobi zamonaviy Internet-marketologning injilidir. Bu sizga tushunishga yordam beradi • * reklama kanallari birgalikda va alohida qanday ishlaydi • * kontekstli reklamani qanday sozlash kerak va u darhol to'lashi mumkinmi • * atribut modeli sifatida; * va ommaviy axborot vositalarini rejalashtirish masalalariga qanday yondashish kerak. Olingan bilim, tendentsiyalar qanday o'zgarmasin, marketing kampaniyasini o'rnatish to'g'risida qaror qabul qilishni osonlashtiradi. "Kitobda tasvirlangan hamma narsa hozir dolzarb va amal qiladi, bu kamdan-kam uchraydi. Tajribali yangi boshlanuvchilar va mutaxassislar uchun javob beradi. Men o'qishni tavsiya qilaman." - Aleksey Vitaliyevich Kalandaev, "LitRes" davlat kompaniyasining daromadlar bo'yicha direktori " Internet reklamalarini boshqarish nafaqat kampaniyalarni o'rnatish, balki ko'proq samaradorlik uchun tahlillarni yaratish, kanallarni vakolatli ajratishdir. Ivan va uning kompaniyasi mijozlarga Rossiya bozorida etakchi bo'lishga yordam berishda bo'lgani kabi, hisoblash, nazorat qilish va tajriba to'plash muhimdir. - Dmitriy Dvoretskiy, Hoff elektron tijorat direktori
Sharhlar topilmadi