Bir sahifali marketing rejasi. Qanday qilib yangi mijozlarni topish, ko'proq pul ishlash va boshqalardan ajralib turish

1 000 000 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 80 ball
Mukofot ballari: 1 ball

"Bir sahifali marketing rejasi. Qanday qilib yangi mijozlarni topish, ko'proq pul ishlash va boshqalardan ajralib turish" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Bir sahifali marketing rejasi. Qanday qilib yangi mijozlarni topish, ko'proq pul ishlash va boshqalardan ajralib turish

Kitob tavsifi

Ko'plab muvaffaqiyatli startaplarning tashkilotchisi, biznes-murabbiy va innovatsion marketolog Allan Dib amaliy marketingga mutlaqo yangi yondashuvni taklif etadi, bu sizga tez va oson marketing rejasini yaratish imkonini beradi. Bu tom ma'noda bir sahifani egallaydi. Ushbu rejaning to'qqiz bandi marketing jarayonining uchta asosiy bosqichini - oldin, davomida va keyinni aks ettiradi. Tavsiya etilgan bitta sahifali marketing rejasi shablonini to'ldirish orqali siz o'zingizning shaxsiy marketing rejangizni yaratishingiz va boshidanoq ajoyib biznesni qurishingiz mumkin. Siz biznesdagi ilk qadamlaringizni qo'yayotgan yangi boshlovchi bo'lasizmi yoki tajribali tadbirkor bo'lasizmi, bitta sahifali marketing rejasi sizni o'sishda va o'sishda davom etadi. Bu kitob barcha stereotiplarni buzadi! Siz quyidagilarni o'rganasiz: - Yangi mijozlarni, bemorlarni, foydalanuvchilarni, ya'ni mijozlarni qanday jalb qilish va ulardan qanday qilib ko'proq pul ishlash mumkin. - Nima uchun katta biznesning marketing strategiyasini nusxalash sizni yo'q qilishi mumkin va kichik va o'rta biznesda qanday strategiyalar haqiqatan ham ishlaydi. - Qanday qilib bitim tuzish va tantanali, bezovta qilmaslik kerak, aksincha, o'yin kursini o'zgartiring, shunda xaridorlar sizdan pullarini olishni iltimos qiladilar. - Faqat bitta sahifani oladigan shaxsiy marketing rejangizni yaratish uchun oddiy, bosqichma-bosqich jarayonni qanday qurish mumkin. - Qanday qilib raqobatchilardan qutulish va o'z taklifingizni mijoz uchun yagona oqilona tanlovga aylantirish mumkin. - Qanday qilib to'g'ridan-to'g'ri marketing sirlaridan foydalangan holda kichik byudjet bilan hayratlanarli natijalarga erishish mumkin. - Mahsulotlaringiz va xizmatlaringiz uchun qanday qilib yuqori narxlarni belgilash kerak - shunda mijozlar ham buning uchun sizga minnatdorchilik bildiradilar.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует