Bir so'z bilan. Yaxshi nom bilan chiqmoqchi bo'lganlar uchun kitob. 33 dars
Bir so'z bilan. Yaxshi nom bilan chiqmoqchi bo'lganlar uchun kitob. 33 dars
Kitob tavsifi
Bu kitob sarlavhalar qanday yaratilishi haqida. Har qanday brend uchun mutlaqo boshqacha. Biznes nazariyasida bu soha nomlash, so'zma-so'z nomlash jarayoni deb ataladi. Nomlash marketing strategiyasining eng muhim qismidir; usiz brendni joylashtirish deyarli mumkin emas. Ushbu kitob muallifi professional dizayner va nomer, brendlar yaratish orqali tirikchilik qiladigan tadbirkordir. Ehtimol, sizning shaxsiy biznesingiz bor: mahsulot, xizmat, kompaniya, kitob, film, rok-guruh yoki veb-sayt - lekin hali ham nom yo'q, hech qanday variant ideal ko'rinmaydi. Va sizga o'lmas kerak - Coca-Cola, Facebook yoki Led Zeppelin kabi. Kitob, odatda, nomdagi ish qanday tuzilishga ega. Birinchi qadam mijoz va uning biznesini bilishdir. Keyin to'plangan ma'lumotlarni, eskizlarni tushunish, g'oyalarni izlash va kelajak nomiga qarashni rivojlantirish bosqichi boshlanadi. Keyinchalik, siz eng jozibali, jozibali va esda qolarlini tanlaysiz. Nomlashda sizga ongli tanlov qilish, shuningdek, qo'shimcha variantlarni ishlab chiqish imkonini beradigan usullar mavjud, ulardan biri katta ehtimol bilan "so'z" ga aylanadi. Ohang va ichki ritm so'zni tanlashda hal qiluvchi omil bo'ladi, bu sizning kelajakdagi hayotingiz bilan bog'liq bo'lishi mumkin. Har bir bobning oxirida siz kichik vazifalarni topasiz. Va yechimlar kitobning oxirgi qismida berilgan bo'lsa-da, u erga qarashga shoshilmang. Keyingi vazifa bo'yicha fikr yuritish materialni o'zlashtirishga yordam beradi. Kitobda muallifning ko'p yillik muvaffaqiyatli amaliyoti bilan tasdiqlangan metodologiyasi tasvirlangan. Va agar siz ism izlayotgan bo'lsangiz, u sizga birinchi darajali tijorat nomini topishga yordam beradi. Xursandchilik bilan qo'ng'iroq qiling!
Sharhlar topilmadi