Yaxshilik uchun biznes. Dunyoni yaxshiroq qilish orqali pul ishlash
Yaxshilik uchun biznes. Dunyoni yaxshiroq qilish orqali pul ishlash
Kitob tavsifi
Ushbu kitob xususiy biznes ustidan jamoatchilik nazorati kuchayib borayotgan sharoitda qanday qilib omon qolish va muvaffaqiyatga erishish haqida. Siz quyidagilarni bilib olasiz: - ijtimoiy rivojlanishni rivojlantirish uchun biznes resurslari va brend kuchidan qanday foydalanish kerak, - bugungi kunda ular iste'molchilarning xatti-harakatlariga ta'sir qilish uchun ishlatiladi; - do'konga tashrifni yangi saylovlar bilan taqqoslaganda, saylovchilarni jalb qilish uchun kompaniyalar qanday manifestni qabul qilishlari kerak; - nima uchun faqat AQShda mavjud bo'lgan "axloqiy sarmoyalar" barcha investitsiyalarning 15% dan ortig'ini kiritish mumkin, ular tobora ommalashib bormoqda; - Brendlash evolyutsiyasining keyingi bosqichi qanday bo'ladi: nima uchun muvaffaqiyatli brendlar ikki tomonlama maqsadlarni - ijtimoiy va tijoratni belgilaydilar; - biznes amaliyotiga ijtimoiy javobgarlik tamoyillarini kiritish orqali qanday qilib muvaffaqiyatga erishish mumkin: G'arbning etakchi kompaniyalari tajribasi, holatlar, sharhlar va turli bozorlarda muvaffaqiyatli rivojlanish strategiyalari.
Sharhlar topilmadi