Brend tushunchalari va iste'molchilarning xatti-harakatlari strategiyalari

112 500 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 9 ball

"Brend tushunchalari va iste'molchilarning xatti-harakatlari strategiyalari" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Brend tushunchalari va iste'molchilarning xatti-harakatlari strategiyalari

Kitob tavsifi

Monografiyada mualliflar tomonidan bir necha yillar davomida iste'molchi xulq-atvori psixologiyasi sohasida olib borilgan tadqiqotlar keltirilgan. Tadqiqotda iste'molchilarning sodiqligi va brendga sodiqlik omillari, shuningdek, rus va xorijiy brendlarning rossiyalik iste'molchilar tomonidan idrok etilishi tahlil qilinadi. Iste'molchilarning xulq-atvor strategiyalarini o'rganish uchun so'rovnomaning rus tiliga moslashuvi berilgan, ruslarning iste'molchi xulq-atvorining asosiy strategiyalari ajratib ko'rsatilgan va ularning iste'molchi xulq-atvorining xususiyatlari xorijiy iste'molchilar bilan taqqoslanadi. Iste'molchi xulq-atvorining turli strategiyalariga ega bo'lgan odamlar tomonidan brendlarni idrok etish xususiyatlari ham tavsiflangan. Iqtisodiy psixologiya, iste'molchi xulq-atvori psixologiyasi va marketing kommunikatsiyalari psixologiyasi muammolari bilan shug'ullanuvchi talabalar, aspirantlar va tadqiqotchilar uchun.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует