Brend tushunchalari va iste'molchilarning xatti-harakatlari strategiyalari
Brend tushunchalari va iste'molchilarning xatti-harakatlari strategiyalari
Kitob tavsifi
Monografiyada mualliflar tomonidan bir necha yillar davomida iste'molchi xulq-atvori psixologiyasi sohasida olib borilgan tadqiqotlar keltirilgan. Tadqiqotda iste'molchilarning sodiqligi va brendga sodiqlik omillari, shuningdek, rus va xorijiy brendlarning rossiyalik iste'molchilar tomonidan idrok etilishi tahlil qilinadi. Iste'molchilarning xulq-atvor strategiyalarini o'rganish uchun so'rovnomaning rus tiliga moslashuvi berilgan, ruslarning iste'molchi xulq-atvorining asosiy strategiyalari ajratib ko'rsatilgan va ularning iste'molchi xulq-atvorining xususiyatlari xorijiy iste'molchilar bilan taqqoslanadi. Iste'molchi xulq-atvorining turli strategiyalariga ega bo'lgan odamlar tomonidan brendlarni idrok etish xususiyatlari ham tavsiflangan. Iqtisodiy psixologiya, iste'molchi xulq-atvori psixologiyasi va marketing kommunikatsiyalari psixologiyasi muammolari bilan shug'ullanuvchi talabalar, aspirantlar va tadqiqotchilar uchun.
Sharhlar topilmadi