Charlz Artur "raqamli urushlar: Apple, Google, Microsoft va Internet uchun kurash"
Birinchi marta Apple, Google, Microsoft 1998 yilda yagona raqamli makonda kesishgan. Yondashuvlar va asosiy mahsulotlar jihatidan tubdan farq qiladigan kompaniyalar yangi paydo bo'lgan raqamli bozorning turli segmentlarini egallash uchun kurashdilar. Ko'p jihatdan, ularning qarorlari raqamli texnologiyalarni rivojlantirish vektorini oldindan belgilab qo'ydi, bu esa ko'ngilochar, ta'lim yoki professional sohada bo'lsin, inson tomonidan ma'lumot iste'mol qilish usullarini asta-sekin o'zgartiradi. Muallif qidiruv tizimlari, mobil ilovalar, smartfonlar va planshet kompyuterlar bozorida ustunlik uchun asosiy jang maydonlarini tasvirlaydi, har bir jangda g'alaba qozonishga olib kelgan taktikalarni tahlil qiladi va kompaniyalarning raqamli kelajak dunyosida etakchilik qilish imkoniyatlarini baholaydi.
Sharhlar topilmadi