Yangi qiling! Marketing orqali biznesni takomillashtirish
Yangi qiling! Marketing orqali biznesni takomillashtirish
Kitob tavsifi
Kitob haqida Igor Mann va uning yangi loyihadagi sheriklarining 10 ta inqilobiy marketing vositalari Krostu.com. marketing bo'yicha mutaxassislar, kompaniya rahbarlari va tadbirkorlar marketingning yangi va inqilobiy vositalaridan bexabar bo'lishadi. Ko'pchilik o'z sanoatida yangi yoki inqilobiy marketing vositasini birinchi bo'lib sinab ko'rishga qaror qilmaydi. Va behuda. Axir, agar biz yangi samarali vosita sizga marketingni kamida yarim foiz samaraliroq qilishga imkon beradi deb taxmin qilsak (va bu juda pessimistik taxmin) - bu siz uchun yangilikdan o'sish, bu erda siz yangi narsadan foydalanishning foydasi bor! Ushbu kitobda Igor Mann va uning loyiha sheriklari Krostu.com ular 10 ta yangi va inqilobiy texnologiyalar, xizmatlar, xizmatlar va marketing vositalarini to'pladilar. Sizga mos keladigan vosita yoki xizmatni tanlang (bu haqda "yangi narsani qaerdan olish kerak"maxsus bobida bilib oling). Va undan foydalanishni boshlang. Mijozlarni hayratda qoldiring. Raqobatchilarni hayratda qoldiring. Sanoatni hayratda qoldiring. Natijalardan o'zingiz hayron bo'ling. Yashasin yangi! Kim uchun bu kitob sotuvchilar, marketing direktorlari, biznes egalari uchun kitobdir. Mualliflar haqida Igor Mann-Rossiyaning eng mashhur sotuvchisi, ma'ruzachi, muallif, noshir. 1989 yilda Moskva boshqaruv institutini tugatgandan so'ng, u erda tashqi iqtisodiy faoliyat kafedrasida ishladi. Bir necha yil o'tgach, reklama agentligiga ishga kirdi. Marketing 1993 yilda Igorning hayotida to'liq paydo bo'ldi, u Shveytsariyaning Ciba-Geigy kompaniyasining Moskva ofisida marketing kommunikatsiyalari bo'yicha menejer bo'ldi. Endi Igorning marketing sohasidagi amaliy tajribasi 20 yildan ortiq. Shu vaqt ichida u marketing bo'yicha direktor, tijorat direktori, mintaqaviy direktor bo'lib ishlagan. U bilan hamkorlik qilgan kompaniyalar orasida Lucent Technologies, Alcatel, Arktel, Konica korporatsiyasi, an Mian va boshqalar. Igor ishlagan tarmoqlar: agrobiznes, fotobiznes, Telekom, kitob biznesi, ko'chmas mulk. Igor Mann muntazam ravishda mamlakat bo'ylab korporativ va ochiq treninglar bilan sayohat qiladi, talabalar uchun nutq so'zlaydi. Shu vaqt ichida uning o'quv va seminarlarida 500 mingdan ortiq kishi qatnashdi. O'nta kitob muallifi. Ular orasida:" 100% marketing"," byudjetsiz marketing"," aloqa nuqtalari","1-raqam". "Marketing 100%" chiqarilgandan so'ng, uni "rus Filip Kotler"deb atashdi. Igorning deyarli barcha kitoblari eng ko'p sotilgan kitoblarga aylanadi. Hozirgi vaqtda Igor marketing bo'yicha maslahatchi va "aql kuchi"kompaniyalar guruhining hamkori. Dmitriy Turusin-Enter kompaniyasining marketing bo'yicha mutaxassisi, "marketing" davlat Menejment universiteti va Shotlandiya Napier universitetining "biznesni boshqarish" mutaxassisligi bo'yicha biznes maktabini bitirgan. 2010 yildan boshlab aloqa nuqtalari orqali biznes samaradorligini oshirish mavzusini rivojlantiradi. Roman Tarasenko-marketolog, maslahatchi, ma'ruzachi, biznes murabbiyi. 7 yildan ortiq marketing bilan shug'ullanadi. Shu vaqt ichida Roman Rossiyaning 50 dan ortiq yetakchi kompaniyalariga konsalting xizmatlarini ko'rsatdi...
Sharhlar topilmadi