Framing effekti. Raqamli asrda iste'molchilar e'tiborini qanday boshqarish kerak?
Framing effekti. Raqamli asrda iste'molchilar e'tiborini qanday boshqarish kerak?
Kitob tavsifi
Inson huquqlari, jinslar tengligi, moliyaviy inqiroz - bularning barchasi odamlar nafaqat atrofdagi dunyoni, balki o'zlarini ham o'ylaydigan ramkalardir. Ramkalar ongimiz ishini tez va samarali soddalashtiradigan, qaror qabul qilishni osonlashtiradigan va dunyo haqidagi tasavvurlarimizni kuchaytiradigan vositalar rolini o'ynaydi. Agar ular inson ongining bu qobiliyatidan foydalanmasalar, sotuvchilar kim bo'lar edi? "Framing Effect" kitobida muallif Silikon vodiysidagi texnologiya gigantlari, dunyoga mashhur kinostudiyalar va hatto bizning sevimli o'yinlarimizni ishlab chiquvchilar tomoshabinlarning e'tiborini va ehtiyojlarini boshqarish uchun ramkadan qanday foydalanishi haqida batafsil ma'lumot beradi. Ushbu kitob orqali siz quyidagilarni bilib olasiz: - nima uchun Spotify yangi mijozlar uchun kurashda iTunes - ni mag'lub etdi; - Lego bizni yangi konstruktor to'plamlarini sotib olishga qanday majbur qiladi; - dota 2-da qanday ramkalar ishlatiladi, shuning uchun o'yinchilar birgalikda harakat qilishadi; - elon Musk Tesla elektromobillarini sotish uchun ramkani qanday qo'llaydi... Va, albatta, kompaniyangiz manfaati uchun ramkalardan foydalanishni o'rganing!
Sharhlar topilmadi