Olimpiya o'yinlarining ta'siri. Sport marketingi qanday qilib kuchli brendlarni yaratadi

500 000 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 40 ball

"Olimpiya o'yinlarining ta'siri. Sport marketingi qanday qilib kuchli brendlarni yaratadi" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Olimpiya o'yinlarining ta'siri. Sport marketingi qanday qilib kuchli brendlarni yaratadi

Kitob tavsifi

Qo'lingizda ushlab turgan kitob sizning brendingizning ijobiy imidjini yaratishda Olimpiya o'yinlarining noyob imkoniyatidan qanday qilib to'g'ri foydalanishni tushunishga yordam beradi. Qayta ko'rib chiqilgan va kengaytirilgan yangi nashr investitsiyalarning samaradorligini tahlil qilgan holda Olimpiya top-homiylari haqida keng ma'lumot beradi; Olimpiya o'yinlarining mezbon tomonga ta'siri, Olimpiya homiyligi sohasidagi eng muvaffaqiyatli kompaniyalarning tajribasi va uni boshqa sport homiyliklarida qo'llash imkoniyatlari tahlil qilindi. Oliy o'quv yurtlari talabalari va o'qituvchilari, sport sohasidagi kasbiy ko'nikmalari va martabalarini rivojlantirishga qaratilgan universitet bitiruvchilari, shuningdek, sportning tijorat jihatlarini o'rganish muammolari bilan shug'ullanadiganlar uchun. "Devisning" Olimpiya o'yinlari effekti " kitobi Olimpiada iqtisodiyoti, Olimpiya o'yinlari marketingi va Olimpiya o'yinlarini brend sifatida tushunishga asosiy hissa qo'shdi. Ushbu muhim va o'qilishi oson bo'lgan kitobning ikkinchi nashrida yangi materiallar va ijtimoiy media sharhi mavjud. Bu, albatta, sport bilan bog'liq faoliyatining tabiati bo'yicha korporativ marketologlar tomonidan o'qilishi kerak. Glenn Xabbard, dekan va Rassel L. Karson, moliya va iqtisodiyot professori, Kolumbiya universiteti. 2-nashr, qayta ko'rib chiqilgan va to'ldirilgan.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует