Olimpiya o'yinlarining ta'siri. Sport marketingi qanday qilib kuchli brendlarni yaratadi
Olimpiya o'yinlarining ta'siri. Sport marketingi qanday qilib kuchli brendlarni yaratadi
Kitob tavsifi
Qo'lingizda ushlab turgan kitob sizning brendingizning ijobiy imidjini yaratishda Olimpiya o'yinlarining noyob imkoniyatidan qanday qilib to'g'ri foydalanishni tushunishga yordam beradi. Qayta ko'rib chiqilgan va kengaytirilgan yangi nashr investitsiyalarning samaradorligini tahlil qilgan holda Olimpiya top-homiylari haqida keng ma'lumot beradi; Olimpiya o'yinlarining mezbon tomonga ta'siri, Olimpiya homiyligi sohasidagi eng muvaffaqiyatli kompaniyalarning tajribasi va uni boshqa sport homiyliklarida qo'llash imkoniyatlari tahlil qilindi. Oliy o'quv yurtlari talabalari va o'qituvchilari, sport sohasidagi kasbiy ko'nikmalari va martabalarini rivojlantirishga qaratilgan universitet bitiruvchilari, shuningdek, sportning tijorat jihatlarini o'rganish muammolari bilan shug'ullanadiganlar uchun. "Devisning" Olimpiya o'yinlari effekti " kitobi Olimpiada iqtisodiyoti, Olimpiya o'yinlari marketingi va Olimpiya o'yinlarini brend sifatida tushunishga asosiy hissa qo'shdi. Ushbu muhim va o'qilishi oson bo'lgan kitobning ikkinchi nashrida yangi materiallar va ijtimoiy media sharhi mavjud. Bu, albatta, sport bilan bog'liq faoliyatining tabiati bo'yicha korporativ marketologlar tomonidan o'qilishi kerak. Glenn Xabbard, dekan va Rassel L. Karson, moliya va iqtisodiyot professori, Kolumbiya universiteti. 2-nashr, qayta ko'rib chiqilgan va to'ldirilgan.
Sharhlar topilmadi