Marketingda ekspert tarkibi. Mijozga qanday foyda keltirish, uning ishonchini qozonish
Marketingda ekspert tarkibi. Mijozga qanday foyda keltirish, uning ishonchini qozonish
Kitob tavsifi
Eng yaxshi bo'lish etarli emas. Boshqalar qila olmaydigan narsani bilish etarli emas. Ishlamaydigan reklama davrida nafaqat mutaxassis bo'lish, balki barchani o'z mutaxassisligiga ishontirish muhimdir. Zamonaviy odamlar muvozanatli va qasddan sotib olishadi va o'zlarining malakalariga ishonadigan kishiga murojaat qilishadi. Tanqidiy foydalanuvchilarni sodiq auditoriyaga aylantirish uchun individual harakatlar emas, balki puxta qurilgan tizim yordam beradi. Uning asosida taqdimot: * siz № 1 mutaxassis sifatida; • noyob tajriba sifatida sizning malakangiz; * eng yaxshi investitsiya sifatida taklifingiz. Mijozlar va o'quvchilar hozir sizdan ko'rishni xohlashadi. Bu ekspert kontent tizimi. Svetlana Kovaleva sertifikatlangan biznes murabbiyi va murabbiyi, Yandex maslahatchisi va o'z agentligi rahbari. Ushbu kitobni yozish uchun u o'n besh yillik marketing tajribasini to'pladi. Uning texnikasi yordamida siz quyidagilarni o'rganasiz: • mahsulot atrofida kerakli, sotish uchun ishlaydigan ma'lumotlarni yaratish; • hozirgi va kelajakdagi mijozlar oldida o'z tajribangizni oshirish; • o'quvchilarning ishonchini shakllantirish; • tovar xabardorligini va tovarlar va xizmatlarning qiymatini oshirish; • ishlaydigan va to'g'ri ustuvor marketing strategiyalarini yaratish.
Sharhlar topilmadi