Estetika brend kodi sifatida. Mijozlarni mukammal biznes mahsuloti bilan jalb qiling
Estetika brend kodi sifatida. Mijozlarni mukammal biznes mahsuloti bilan jalb qiling
Kitob tavsifi
Italiya brendlari dunyodagi eng ko'p terilgan premium mahsulotlarni yaratishi ma'lum. Illy kompaniyasining sobiq top-menejeri Rikkardo illi italyan brendlari avlodlar davomida ishlatib kelayotgan tasdiqlangan biznes tamoyillaridan foydalangan holda zamonaviy bozorda qanday raqobatlashish haqida gapiradi. Starbucks va Coffee Bean tomonidan qattiq raqobatga qaramay, illy imperiyasi Italiya biznesining asosiy tamoyillari va qadriyatlaridan foydalangan holda qahva sanoatining eng yuqori pog'onasida qoldi. Tadbirkor Rikkardo Illining shaxsiy tajribasiga sho'ng'ib, siz vaqt sinovidan o'tgan Italiya biznes standartlaridan qanday foydalanishni o'rganasiz va quyidagilarni bilib olasiz: - mahsulotingiz va brendingiz sifatini oshirish yo'llarini topish uchun qanday tadqiqotlar o'tkazish kerak; - italiyaliklar vaqt sinovidan o'tgan ko'plab brendlarni qanday yaratdilar; - mahsulotingizni qanday qilib yuqori darajadagi mahsulotga aylantirish mumkin. Ushbu tamoyillarni biznesingizda qo'llash orqali siz zamonaviy bozorda muvaffaqiyatli raqobatlasha olasiz.
Sharhlar topilmadi