Bu marketing. №1 bo'lishni istagan har bir sotuvchi nimani o'ylashi kerak
Bu marketing. №1 bo'lishni istagan har bir sotuvchi nimani o'ylashi kerak
Kitob tavsifi
An'anaviy marketing vositalari eskirgan. Yangi avlod boshqacha narsani talab qiladi. Oddiy yo'llarni izlashni to'xtatish va samarali yo'ldan borish vaqti keldi. Set Godin-marketing gurusi, tadbirkor, Yahoo!, dunyoning 38 tiliga tarjima qilingan va 1,3 milliondan ortiq nusxada sotilgan 18 ta xalqaro bestseller muallifi. U zamonaviy marketing qanday ishlashini, marketolog nimani bilishi kerakligini, o'z g'oyalarini qanday targ'ib qilishni va e'tiborga olinishini aks ettiradi. "Marketing, - deb yozadi set Godin, - bu o'zgarishlarni amalga oshirish harakati." Bilib oling: - marketing va ijodkorlik o'rtasidagi farq nima? - Qanday qilib mijozning ko'zlari bilan ko'rish va keskinlik, istak, o'ziga qiziqishni yaratish kerak? - Nima uchun sotuvchilar mijozlarga "bu siz uchun emas"deyishlari kerak? - Maqsadli auditoriya ishonchini qanday qozonish mumkin? - Nima uchun sotuvchilar sotishda dunyoga foyda keltiradi? "Marketing-bu o'zgarish. Set Godin aynan nima o'zgarganini namoyish etadi, aksariyat sotuvchilar va tadbirkorlar o'zgarishlar haqida noaniq taxmin qilishni boshlaydilar. Uning yangi kitobi hamdardlik, g'oyalarni potentsial xaridorlarning ko'zlari bilan qanday ko'rish va bu g'oyalarni spam va ommaviy reklamalarsiz qanday tarqatish haqida. O'qing va siz ham buni bilib olasiz! Nikolay Tereshchenko, argumentlar va faktlar AJ bosh direktorining maslahatchisi, re: marketing kitoblari muallifi. Funk uslubida mashq qilish mumkinmi " va "haqiqiy rus marketingi" 2-nashr.
Sharhlar topilmadi