Bu marketing. №1 bo'lishni istagan har bir sotuvchi nimani o'ylashi kerak

450 000 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 36 ball

"Bu marketing. №1 bo'lishni istagan har bir sotuvchi nimani o'ylashi kerak" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Bu marketing. №1 bo'lishni istagan har bir sotuvchi nimani o'ylashi kerak

Kitob tavsifi

An'anaviy marketing vositalari eskirgan. Yangi avlod boshqacha narsani talab qiladi. Oddiy yo'llarni izlashni to'xtatish va samarali yo'ldan borish vaqti keldi. Set Godin-marketing gurusi, tadbirkor, Yahoo!, dunyoning 38 tiliga tarjima qilingan va 1,3 milliondan ortiq nusxada sotilgan 18 ta xalqaro bestseller muallifi. U zamonaviy marketing qanday ishlashini, marketolog nimani bilishi kerakligini, o'z g'oyalarini qanday targ'ib qilishni va e'tiborga olinishini aks ettiradi. "Marketing, - deb yozadi set Godin, - bu o'zgarishlarni amalga oshirish harakati." Bilib oling: - marketing va ijodkorlik o'rtasidagi farq nima? - Qanday qilib mijozning ko'zlari bilan ko'rish va keskinlik, istak, o'ziga qiziqishni yaratish kerak? - Nima uchun sotuvchilar mijozlarga "bu siz uchun emas"deyishlari kerak? - Maqsadli auditoriya ishonchini qanday qozonish mumkin? - Nima uchun sotuvchilar sotishda dunyoga foyda keltiradi? "Marketing-bu o'zgarish. Set Godin aynan nima o'zgarganini namoyish etadi, aksariyat sotuvchilar va tadbirkorlar o'zgarishlar haqida noaniq taxmin qilishni boshlaydilar. Uning yangi kitobi hamdardlik, g'oyalarni potentsial xaridorlarning ko'zlari bilan qanday ko'rish va bu g'oyalarni spam va ommaviy reklamalarsiz qanday tarqatish haqida. O'qing va siz ham buni bilib olasiz! Nikolay Tereshchenko, argumentlar va faktlar AJ bosh direktorining maslahatchisi, re: marketing kitoblari muallifi. Funk uslubida mashq qilish mumkinmi " va "haqiqiy rus marketingi" 2-nashr.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует