Zara fenomeni
Zara fenomeni
Kitob tavsifi
Kitob nima haqida: bu kitob moda va kiyim – kechak ishlab chiqarishda inqilob qilgan dunyodagi eng nufuzli kompaniyalardan birining muvaffaqiyat hikoyasidir. Bularning barchasidan keyin bitta odam-Amansio Ortega. Moda chakana savdosida biznes inqilobini amalga oshirishga muvaffaq bo'lgan va er yuzidagi eng boy uchta odam qatoriga kirgan sobiq sotuvchi. Ushbu avtobiografiya sahifalarida siz Amansio Ortega muvaffaqiyatining sirini bilib olasiz, chunki u shaxsiy misoldan foydalanib, asrning taniqli kompaniyasini yaratish orzusining amalga oshishi qanchalik yaqinligini isbotlaydi. Kitob birinchi marta 2008 yilda nashr etilgan, hozirgi vaqtda esa u 7 marta qayta nashr etilib, barcha mamlakatlarda eng ko'p sotilgan kitob bo'lib qolmoqda. Muvaffaqiyat kaliti: Inditex Group dunyodagi birinchi raqamli kiyim-kechak kompaniyasi va taniqli trendsetter. Nyu-York, Parij, Tokio, Moskva ko'chalarida siz Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, Bershka kabi brendlarning buyumlari bo'lgan go'zal, o'ziga ishongan odamlarni uchratasiz. Inditex do'konlari butun dunyo bo'ylab doimiy muvaffaqiyatga erishmoqda va Zara brendini haqli ravishda kult deb atash mumkin. Shunga qaramay, ushbu kompaniyaning moda olympusiga ko'tarilishi va uning orqasida turgan odamlar haqida juda kam narsa ma'lum. O'qishni boshlang va siz ushbu sirli va fenomenal kompaniyaning barcha sirlarini bevosita bilib olasiz. Ushbu noyob biografiyada siz quyidagi savollarga javob topasiz: - qanday qilib oddiy sotuvchidan Evropadagi eng boy odam bo'lish mumkin? - Millionlab iste'molchilarning ongini qanday o'zgartirish mumkin? - XXI asrning eng taniqli kompaniyasini qanday yaratish kerak? Kitob muallifi: Kovadonga O'Shea 12 yil davomida 2000 yilda Madridda asos solgan Isem moda biznes maktabining (ISEM Fashion Business School) prezidenti bo'lgan. Bugungi kunda Kovadonga tecnomoda jamg'armasining prezidenti bo'lib, uning vazifasi moda va to'qimachilik sanoati xodimlari uchun professional tayyorgarlik dasturlarini o'tkazishdir. Bundan tashqari, u Madriddagi kostyum muzeyi (Museo del Traje) maslahat Kengashining a'zosi hisoblanadi. Uning professional bagajida ABC, El País, El Mundo va El Correo Español ispan bosma nashrlari uchun ishlash, shuningdek, ko'plab teleradio dasturlarda ishtirok etish. Kitobdan iqtiboslar:"kerakli vaqtda kerakli joyda bo'lish — bu muvaffaqiyatli biznes modelining asosiy nuqtasi." (C) Amansio Ortega, Inditex Group asoschisi "muhim bo'lgan narsa – bu maqsadlarni belgilash va ularga erishish uchun hamma narsani qilish qobiliyatidir." (C) Amansio Ortega, Inditex Group asoschisi "men hech kim bo'lmaganimda va deyarli hech narsaga ega bo'lmaganimda ham, rivojlanish va o'sishni orzu qilardim. Biz hech qachon yutuqlarimizga suyanmaganmiz va oson yo'llarni tanlamaganmiz. Optimizm juda salbiy tuyg'u bo'lishi mumkin. Siz tavakkal qilishingiz kerak! Men buni kompaniyaga kelgan har bir kishiga aytishdan charchamayman. Har kuni yangi g'oyalar paydo bo'ladi va bizda oldindan belgilangan rejalar yo'q. O'sish-bu omon qolish mexanizmi." (C) Amansio Ortega, Inditex Group asoschisi "zamonaviy dunyoning shubhasiz xususiyati shundaki, ayollar hamma narsani band qilishda o'zlarini qanchalik qulay his qilishadi...
Sharhlar topilmadi