Filosofiya i metodika obucheniya inostrannym yazykam
Ushbu monografiya chet tillarini o'qitish nazariyasining metodologik kontseptsiyasi sifatida chet tillarini o'qitish falsafasi asoslarini ishlab chiqishdir. Ushbu monografiya lingvodidaktikaning nazariy bo'limini ishlab chiqishga harakat qiladi, bu falsafa asoslarini chet tillarini o'qitish metodologiyasiga integratsiyalashgan. Falsafaning metodologiyaga bunday integratsiyalashuvi chet tillarini o'qitish nazariyasi va metodologiyasini umumiy pedagogika va psixologiyadan mustaqil mustaqil fundamental ilmiy yo'nalishga aylantirishga urinish maqsadi bilan bog'liq. Monografiya muallifi lingvodidaktikaning ekzistensial falsafa bilan antropotsentrik aloqasiga asoslangan holda o‘qitish metodikasi falsafasining ilmiy konsepsiyasini ishlab chiqqan. Monografiyada chet tillarini o‘qitish falsafasining mazmuni, qonuniyatlari va kontseptual apparati, shuningdek, o‘qitish vositasi va texnologiyasi sifatida ekzistensial falsafaga asoslangan xorijiy tillarni o‘qitish modeli keltirilgan. Monografiya muallifi falsafa asoslarini chet tillarini o‘qitish metodologiyasiga integratsiyalashuvining aloqadorligi va imkoniyatlarini aks ettiruvchi “metodiklashtirish” va “falsafalashtirish” kabi nazariy tushunchalarni ishlab chiqqan. Monografiyada ekzistensial falsafa kontseptsiyasiga asoslangan mashqlar tizimi va uslubiy algoritm tasvirlangan. Kitob universitet o‘qituvchilari, doktorantlari, aspirantlari va pedagogika oliy o‘quv yurtlari talabalari uchun mo‘ljallangan.
Посмотреть дополнительные материалы
Sharhlar topilmadi