Yirtqich savdo. Immersiv marketing tizimi
Yirtqich savdo. Immersiv marketing tizimi
Kitob tavsifi
PornHub orqali kvartirani sotish qanchalik haqiqiy...•...? * ... o'g'irlash bo'yicha tergov orqali aqlli uyni reklama qilasizmi? * ... mer nomzodini saylovda g'alaba qozonish uchun barmog'ini kesishga ishontirasizmi? Timur Zaharchenko va Vadim Shevchenko ishonadilar: haqiqatdan ham ko'proq. Buning uchun ular immersiv marketingni taklif qilishdi. Uning mohiyati haqiqat va fantastika aralashmasidir. Teatrdagi kabi. Hech qanday reklama va bannerlar yo'q-buning o'rniga "tomoshabin" unutilib, nima bo'layotganiga ishonishni maqsad qilgan "spektakl" qo'yiladi. Bu amaliyotchilar va natijalar uchun usul. Reklamadan foyda olish uchun pul sarflashni istaganlar uchun. Kitobda mualliflar o'n yildan ortiq ish tajribasi davomida eng muvaffaqiyatli ishlarni to'plab, ularni batafsil, sig'imli va hazil bilan tasvirlab berishdi.
Sharhlar topilmadi