Innovatsion biznes. Balansli ko'rsatkichlar tizimini qo'llash
Innovatsion biznes. Balansli ko'rsatkichlar tizimini qo'llash
Kitob tavsifi
Mahsulotlarni boshqarish strategiyasining mohiyati ochib beriladi, uni muvaffaqiyatli amalga oshirish uchun zarur bo'lgan biznes-jarayonlar guruhlari tahlil qilinadi. Kompaniyaning nomoddiy aktivlarining strategiyasiga muvofiqligi muammosi ko'rib chiqiladi, mahsulot etakchiligi uchun muvozanatli ko'rsatkichlar tizimining vositalari tavsiflanadi. Qo'llanmada jarayonga yondashish vositalariga katta e'tibor qaratilgan. Strategik maqsadlarga erishish darajasiga qarab muvozanatli mukofot tamoyillari bayon etilgan. Moviy okean strategiyasining tavsifi berilgan, strategik menejment bo'limining ishi tahlil qilingan.
Sharhlar topilmadi