Xaridorning instinkti. Iste'molchilarning xulq-atvorining oddiy modeli bilan mustahkam marketing strategiyalariga
Xaridorning instinkti. Iste'molchilarning xulq-atvorining oddiy modeli bilan mustahkam marketing strategiyalariga
Kitob tavsifi
Nega biz xarid qilamiz? Bizni qanday motivlar boshqaradi? Odamlar nima uchun u yoki bu narsalarni sotib olishlarini kamdan-kam bilishadi va ko'pincha mantiqsiz harakat qilishadi. Ammo insonning sotib olish xatti-harakati nafaqat his-tuyg'ular ta'siri ostida shakllanadi, balki u asosan murakkab jamiyatlarda ijtimoiy raqobat sharoitida "omon qolish dasturi" sifatida ijtimoiy jihatdan bog'liqdir. Kitob iste'molchilarning xatti-harakatlari to'g'risida zamonaviy, amaliy tushunchalarni taqdim etadi. Iqtisodiyot, ijtimoiy fanlar, psixologiya va madaniyatshunoslikning turli xil yondashuvlari birlashtirilib, ijtimoiy kontekstga joylashtirilgan. Oddiy model iste'molchilarning "yaxshi" xatti-harakatlari, oqilona va ma'nosiz xaridlari haqida yaxshiroq tushunishga yordam beradi. Ushbu kitobning har bir o'quvchisi iste'molchilarning asosiy motivlarini tushunishi va shu bilan kundalik xarid qilish xatti-harakatlarini yaxshiroq boshqarishi mumkin. Iste'molchilar ham, kompaniyalar ham manipulyatsiya qilinishi mumkin bo'lgan nomukammal iste'molchi haqidagi "eski" g'oyadan ko'ra madaniy jihatdan samaraliroq va psixologik jihatdan qimmatroq bo'lgan iste'mol madaniyatini qayta tasavvur qilishlari mumkin
Sharhlar topilmadi