Integratsiyalashgan marketing kommunikatsiyalari
Integratsiyalashgan marketing kommunikatsiyalari
Kitob tavsifi
Marketing kommunikatsiyalari milliardlab foyda keltirishi mumkin-ammo ular sifat jihatidan birlashtirilgan taqdirdagina. Keraksiz nazariyalarga kirmasdan, muallif marketing gigantlari sifatida global obro'ga ega bo'lgan kompaniyalar misolida qiziqarli, oson va qulay shaklda reklama kampaniyalari samaradorligining asosiy tamoyillarini tushuntiradi. Ertami - kechmi ularni e'tiborsiz qoldirish halokatli natijalarga olib keladi-kompaniya eslanmaydi yoki uni qanday qilib qilmaslik kerakligini misol qilib keltiradi. Kitobning auditoriyasi juda keng - reklama beruvchilar, rag'batlantiruvchi mutaxassislar, to'g'ridan-to'g'ri marketing, brend menejerlari va marketologlardan tortib fotosuratchilar, rassomlar, sotsiologlar, psixologlar, filologlargacha. Biroq, kitob reklamaning bizning xatti-harakatlarimizga ulkan ta'sirining sabablarini tushunishni istaganlar uchun ham qiziqarli bo'ladi.
Sharhlar topilmadi