Onlayn marketing. Darslik
Onlayn marketing. Darslik
Kitob tavsifi
Talabalarning kompaniyaning umumiy marketing tizimida Internet muhitida marketingning o'rni to'g'risida tushunchalarini shakllantirishga qaratilgan. Ularning uzluksizligi va integratsiyalashgan o'zaro ta'siriga e'tibor qaratiladi. Marketing maqsadlariga erishish uchun Internet muhitidan foydalanish imkoniyatlari, Internet-axborot resurslarining turlari va xususiyatlari ko'rib chiqiladi. Elektron muhitda ishlashda marketing aralashmasining barcha elementlariga va ularning asosiy xususiyatlariga e'tibor qaratiladi. Marketing tadqiqotlari va elektron resurslardan foydalanishni baholash mavzusi ko'rib chiqiladi. So'nggi avlod federal davlat ta'lim standartiga mos keladi. "Tijorat"mutaxassisligi bo'yicha tahsil olayotgan o'rta maxsus kasb-hunar ta'limi talabalari uchun.
Sharhlar topilmadi