Internet savdo huni. Savdoni avtomatlashtirish va biznesdagi o'rtacha chekni oshirish vositalari
Internet savdo huni. Savdoni avtomatlashtirish va biznesdagi o'rtacha chekni oshirish vositalari
Kitob tavsifi
Solodar Mariya - blogger, eng yirik marketing konferentsiyalarida ma'ruzachi, "Evo-publishing" avtoulovlari agentligi rahbari, u Runetning eng yaxshi kompaniyalari ishiga avtoulovlarni kiritdi. Ushbu kitob Internetda savdo hunilarini yaratish, optimallashtirish va avtomatlashtirishga bag'ishlangan rus tilidagi birinchi nashrdir. Kitob muallifi yechim taklif qiladi: avtomatlashtirilgan huni - qayta foydalanish mumkin bo'lgan sotish uchun foydalanuvchilar bilan uzoq muddatli munosabatlarni o'rnatish tizimi. Uning natijasi o'rtacha chekning oshishi, tranzaktsiyalar sonining ko'payishi, reklama xarajatlarining qisqarishi, konversiyalarning ko'payishi va eng muhimi, onlayn savdoni avtomatlashtirish, bu xarajatlarni kamaytiradi va marjinallikka ijobiy ta'sir ko'rsatadi. Kitob muallifi minglab kompaniyalar: ulgurji va chakana savdo, xizmatlar va treninglar, onlayn-do'konlar va B2b segmenti, tibbiyot va ko'chmas mulk, kiyim-kechak va boshqa kompaniyalar uchun ularni yaratishda ishtirok etib, rusiyzabon makonga avtoulovlar tendentsiyasini olib keldi. sport ... Bu tajribaning barchasi kitob sahifalarida joylashtirilgan: huni yaratish va avtomatlashtirish bo'yicha bosqichma-bosqich ko'rsatmalar Internetdagi savdolaringiz uchun yangi imkoniyatlar ochadi.
Sharhlar topilmadi