Ishontirish kodi. Neyromarketing savdo, reklama kampaniyalari samaradorligi va konversiyani qanday oshiradi
Ishontirish kodi. Neyromarketing savdo, reklama kampaniyalari samaradorligi va konversiyani qanday oshiradi
Kitob tavsifi
Diqqatni jalb qiling. Jalb qilish. Ishontirish. - Har bir sotuvchi hal qiladigan uchta asosiy vazifa. Ishonarli bo'lishga harakat qilyapsizmi, lekin sizning matnlaringiz odamlarga yopishmaydimi? Hech kimga sir emaski, xaridorlar qarorlarni mantiqsiz qabul qilishadi, rad etishning oqilona sabablarini o'ylab topishadi, shuning uchun an'anaviy ishontirish modellari ishlamaydi. Birlamchi miyaga qaratilgan neyromarketing - tezkor va ongsiz reaktsiyalar uchun javob beradigan eng qadimgi tuzilma-sotuvchilar va sotuvchilarga yordamga keladi. So'nggi ilmiy dalillarga asoslanib, Kristofer Moren va Patrik Renvoise samarali reklama yaratishga, taqdimotlarni sotishga va sayt konversiyasini oshirishga yordam beradigan modelni taklif qilishadi. Neyromarketing-har qanday odamni, istalgan joyda va istalgan vaqtda ishontirish ilmi. Kitob sizni kutmoqda: to'g'ridan-to'g'ri asosiy miyaga murojaat qiladigan 6 ta ishonchli stimul; har qanday raqibni ishontirish uchun 4 qadam; 30 dan ortiq ish holatlari.
Sharhlar topilmadi