Ishlarni qanday tartibga solish kerak. Stresssiz mahsuldorlik san'ati
Ishlarni qanday tartibga solish kerak. Stresssiz mahsuldorlik san'ati
Kitob tavsifi
Qanday qilib hayotingizning ustasi bo'lish haqida-hech bo'lmaganda ishda. Ushbu uslub muallifning yigirma yillik ishining natijasidir. Rus menejerlari orasida u 2007 yilda kitob rus tiliga tarjima qilinishidan oldin ham megapopulyar bo'lib qoldi. Nashr etilishi bilanoq, kitob darhol bestsellerga aylandi. 12 mamlakatda nashr etilgan bu minglab odamlarga o'z ishlarining samaradorligini oshirishga yordam berdi. Va shu bilan birga, ushbu ishdan stress darajasini sezilarli darajada kamaytiring. Allenning fikriga ko'ra, bizning mahsuldorligimiz to'g'ridan-to'g'ri mutanosibdir... dam olish qobiliyatimiz. Kitobda siz qanchalik ko'p va yaxshi ishlash va undan zavqlanish haqida hamma narsani topasiz: ma'lumotni qanday to'plash va qayta ishlash, kerakli harakatni darhol tanlash, ishni rejalashtirish va nazorat qilish, asosiy narsani ikkinchi darajadan ajratish, ongni aniq va fikrlarni tartibli saqlash. Ushbu kitob barcha zamonaviy band odamlar uchun kim uchun. Nega biz ushbu kitobni nashr etishga qaror qildik chunki vaqt bizning eng muhim, qimmatli va qaytarib bo'lmaydigan manbamizdir. Va samarali ish nafaqat daromad manbai, balki hayotdan zavqlanishdir. Muallifdan, oldida juda ko'p vazifalar turgan odam samarali ishlashi, aniq aql-idrokni saqlab turishi va vaziyatni xotirjam boshqarishi mumkin. Bu ishda va hayotda yuqori samaradorlikka erishishning ajoyib usuli. So'nggi paytlarda bu yuqori darajadagi mutaxassislardan talab qilinadigan ish uslubi. Ushbu kitobda tasvirlangan usullar va texnikalar faqat amaliy xarakterga ega va sog'lom fikrga asoslangan. Biroq, ko'pchilik mening tizimimni qo'llash uchun ba'zi ko'nikmalarni o'zgartirishi kerak. Sizning e'tiboringizga tushadigan narsalarni tushunish va tartibga solish uslubingizda ozgina o'zgarishlar talab etiladi. Mening ko'plab mijozlarim bunday o'zgarishlarni dunyoqarashdagi sezilarli o'zgarish deb atashdi. Sizga yoqimli hayot tilayman! Muallif haqida Devid Allen mahsuldorlik va shaxsiy samaradorlikning eng taniqli nazariyotchilaridan biridir. U o'zining Getting Things Done vaqtni boshqarish texnikasini ixtiro qildi. GTD texnikasining asosiy printsipi shundaki, odam o'z miyasini hozirgi ishlar ro'yxatini yodlashdan ozod qilishi kerak. Buning uchun ro'yxatlarni boshingizdan tashqi vositaga "o'tkazish" kerak. Miya bu ma'lumotlarni ushlab turishni to'xtatganda, u tashvishlanishni to'xtatadi va bu vazifalarni to'g'ridan-to'g'ri bajarishga e'tibor qaratishi mumkin. Devid Devid Allen kompaniyasining rahbari. Yigirma yildan ortiq vaqt davomida u Ford Foundation, New York Life jurnali, The World Bank va boshqalar kabi kompaniyalarning top-menejerlariga maslahat berib kelmoqda. Allen butun dunyo bo'ylab mahsuldorlik bo'yicha treninglar o'tkazadi. Uning maqolalari ko'pincha Los-Anjeles Tayms, Wall Street Journal, New York Times nashrlarida chop etiladi. Qanday qilib narsalarni tartibga solish kerak: stresssiz mahsuldorlik san'ati o'n besh tilga tarjima qilingan. Time jurnali uni "o'n yillikning eng yaxshi biznes kitobi"deb atadi. Devid Allenning kitoblari 5 million nusxada sotilgan. Allen usuli tufayli millionlab odamlar hozirgi xarobalardan qutulishdi...
Sharhlar topilmadi