Sotib olishmasa qanday sotish kerak. B2B bozorlarida eng kuchli uchta savdo vositasi

437 500 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 35 ball

"Sotib olishmasa qanday sotish kerak. B2B bozorlarida eng kuchli uchta savdo vositasi" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Sotib olishmasa qanday sotish kerak. B2B bozorlarida eng kuchli uchta savdo vositasi

Kitob tavsifi

Ushbu kitob faqat uchta marketing vositasi - oq qog'oz (oq qog'oz), avtomatik pochta va holatlar yordamida sizning B2B kompaniyangiz va talab qilinmagan mahsulotlar uchun marketingni qanday qurish mumkinligi haqida. Tavsiya etilgan vositalar sinovdan o'tgan va samarali. Ular, shuningdek, mini-marketing tizimi sifatida to'plamda ishlatilishi mumkin va alohida-alohida emas, balki ko'proq daromad keltiradi. Siz mijozni kompaniyangizga yugurmasdan qanday olib kelishni va narx va reklama bosimisiz biznesingizga qanday e'tibor berishni o'rganasiz. Siz marketing vositalarining ishlash mexanizmlari va tamoyillari, ularning biznesingizga integratsiyalashuvi, kompaniyangizning o'sishi va uning foydasi uchun taqdim etadigan imkoniyatlar to'g'risida aniq tushunchaga ega bo'lasiz. Kitobda siz marketing minimumini topasiz, uning asosida siz yangi mijozlarni muntazam ravishda olib kelishni o'rganasiz, kiruvchi arizalardan maksimal darajada foydalanasiz, takroriy bitimlar sonini ko'paytirasiz, kompaniyangiz savdosini oshirasiz, marketingni qurasiz va keraksiz xarajatlardan xalos bo'lasiz. Faqat uchta vosita bu nafaqat sizning marketingingizni, balki biznesingizni ham o'zgartiradi. Nashr yangi, innovatsion, aqlli tovarlar yoki xizmatlarni sotadigan kompaniyalar egalari, marketing direktorlari, tijorat direktorlari va marketologlariga, shuningdek rivojlangan tajriba yoki ko'nikmalarni talab qiladigan mahsulotlarga qaratilgan.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует