Sotib olishmasa qanday sotish kerak. B2B bozorlarida eng kuchli uchta savdo vositasi
Sotib olishmasa qanday sotish kerak. B2B bozorlarida eng kuchli uchta savdo vositasi
Kitob tavsifi
Ushbu kitob faqat uchta marketing vositasi - oq qog'oz (oq qog'oz), avtomatik pochta va holatlar yordamida sizning B2B kompaniyangiz va talab qilinmagan mahsulotlar uchun marketingni qanday qurish mumkinligi haqida. Tavsiya etilgan vositalar sinovdan o'tgan va samarali. Ular, shuningdek, mini-marketing tizimi sifatida to'plamda ishlatilishi mumkin va alohida-alohida emas, balki ko'proq daromad keltiradi. Siz mijozni kompaniyangizga yugurmasdan qanday olib kelishni va narx va reklama bosimisiz biznesingizga qanday e'tibor berishni o'rganasiz. Siz marketing vositalarining ishlash mexanizmlari va tamoyillari, ularning biznesingizga integratsiyalashuvi, kompaniyangizning o'sishi va uning foydasi uchun taqdim etadigan imkoniyatlar to'g'risida aniq tushunchaga ega bo'lasiz. Kitobda siz marketing minimumini topasiz, uning asosida siz yangi mijozlarni muntazam ravishda olib kelishni o'rganasiz, kiruvchi arizalardan maksimal darajada foydalanasiz, takroriy bitimlar sonini ko'paytirasiz, kompaniyangiz savdosini oshirasiz, marketingni qurasiz va keraksiz xarajatlardan xalos bo'lasiz. Faqat uchta vosita bu nafaqat sizning marketingingizni, balki biznesingizni ham o'zgartiradi. Nashr yangi, innovatsion, aqlli tovarlar yoki xizmatlarni sotadigan kompaniyalar egalari, marketing direktorlari, tijorat direktorlari va marketologlariga, shuningdek rivojlangan tajriba yoki ko'nikmalarni talab qiladigan mahsulotlarga qaratilgan.
Sharhlar topilmadi