Korporativnaya identichnost. Sozdanie uspeshnogo firmennogo stilya i vizualnye kommunikacii v biznese

100 000 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 8 ball

"Korporativnaya identichnost. Sozdanie uspeshnogo firmennogo stilya i vizualnye kommunikacii v biznese" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Korporativ identifikatsiya. Biznesda muvaffaqiyatli korporativ identifikatsiyani va vizual aloqalarni yaratish

Kitob tavsifi

Ushbu kitob biznesdagi korporativ identifikatsiyani boshqarish va vizual aloqa bo'yicha dunyodagi eng mashhur va obro'li nashrlardan biridir. Kitob korporativ identifikatsiya va korporativ identifikatsiyani tashkilotning tijorat va moliyaviy maqsadlari tarkibiga kiritishga yordam beradi. Roaden an'anaviy brending va marketing yondashuvlarini tanqidiy qayta ko'rib chiqadi va brendning bozor pozitsiyasi va qadriyatlariga asoslanib, kompaniyaning barcha vizual va marketing aloqalarini "ko'rsatdi - aytdi - qildi"tamoyili asosida qanday tuzish mumkinligini ko'rsatadi. "Korporativ identifikatsiya" o'quvchiga marketing aloqalarini boshqarishning yangi metodologiyasini va pudratchilar va dizayn echimlari provayderlari bilan samarali ijodiy muloqotni tashkil qilish uchun mustahkam asos yaratadi. Siz bilib olasiz: - korporativ identifikatsiya va brend qadriyatlari o'rtasidagi farq nima; - korporativ identifikatsiyani kompaniyaning strategiyasi va amaliyotiga qanday integratsiya qilish kerak; - kompaniyani, uning mahsulotlarini yoki xizmatlarini bozordagi takliflarning umumiy massasidan qanday ajratish mumkin; - marketing resurslaridan foydalanishda ustuvorliklarni qanday aniqlash va kompaniyaning marketing byudjetidan yanada samarali foydalanish; - tashkilotning haqiqiy qadriyatlarini qanday aniqlash, marketing kommunikatsiyalarini qurishda ularga e'tibor qaratish va keyin ularni kompaniyaning maqsadlariga erishish uchun ishlatish.

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует