Korporativnaya identichnost. Sozdanie uspeshnogo firmennogo stilya i vizualnye kommunikacii v biznese
Korporativ identifikatsiya. Biznesda muvaffaqiyatli korporativ identifikatsiyani va vizual aloqalarni yaratish
Kitob tavsifi
Ushbu kitob biznesdagi korporativ identifikatsiyani boshqarish va vizual aloqa bo'yicha dunyodagi eng mashhur va obro'li nashrlardan biridir. Kitob korporativ identifikatsiya va korporativ identifikatsiyani tashkilotning tijorat va moliyaviy maqsadlari tarkibiga kiritishga yordam beradi. Roaden an'anaviy brending va marketing yondashuvlarini tanqidiy qayta ko'rib chiqadi va brendning bozor pozitsiyasi va qadriyatlariga asoslanib, kompaniyaning barcha vizual va marketing aloqalarini "ko'rsatdi - aytdi - qildi"tamoyili asosida qanday tuzish mumkinligini ko'rsatadi. "Korporativ identifikatsiya" o'quvchiga marketing aloqalarini boshqarishning yangi metodologiyasini va pudratchilar va dizayn echimlari provayderlari bilan samarali ijodiy muloqotni tashkil qilish uchun mustahkam asos yaratadi. Siz bilib olasiz: - korporativ identifikatsiya va brend qadriyatlari o'rtasidagi farq nima; - korporativ identifikatsiyani kompaniyaning strategiyasi va amaliyotiga qanday integratsiya qilish kerak; - kompaniyani, uning mahsulotlarini yoki xizmatlarini bozordagi takliflarning umumiy massasidan qanday ajratish mumkin; - marketing resurslaridan foydalanishda ustuvorliklarni qanday aniqlash va kompaniyaning marketing byudjetidan yanada samarali foydalanish; - tashkilotning haqiqiy qadriyatlarini qanday aniqlash, marketing kommunikatsiyalarini qurishda ularga e'tibor qaratish va keyin ularni kompaniyaning maqsadlariga erishish uchun ishlatish.
Sharhlar topilmadi