Marketingning kvant sakrashi. Agar bugun buni amalga oshirmasangiz, sizning kompaniyangiz ertaga bo'lmaydi
Marketingning kvant sakrashi. Agar bugun buni amalga oshirmasangiz, sizning kompaniyangiz ertaga bo'lmaydi
Kitob tavsifi
Dunyo shu qadar tez o'zgaradiki, aksariyat biznes strategiyalari rivojlanish bosqichida eskiradi. Zamonaviy marketing 4 o'lchamda ishlaydi: mahsulot, his-tuyg'ular, ma'lumotlar, ijtimoiy tarmoqlar. Ushbu kitob 5-o'lchov – kelajakning kvant marketingi haqida hikoya qiladi. Raja Rajamannar, Mastercard marketing va kommunikatsiyalar bo'yicha direktori, iste'molchilarning sodiqligi va reklama haqidagi tushunchalar qanday o'zgarishini, doimiy axborot oqimida o'z brendini ta'kidlash uchun Nevrologiyaning so'nggi yutuqlaridan qanday foydalanishni va nima uchun AI marketingning yangi harakatlantiruvchi kuchiga aylanishini aytib beradi.
Sharhlar topilmadi