Marketing kommunikatsiyalari tizimidagi shaxsiyat
Marketing kommunikatsiyalari tizimidagi shaxsiyat
Kitob tavsifi
A. N. Lebedev va O. V. Gordyakovaning monografiyasi o'quvchilarni ilmiy tadqiqotlarning yangi yo'nalishi - marketing kommunikatsiyalari psixologiyasi bilan tanishtiradi. Mualliflar so'nggi o'n yilliklar davomida Rossiya gumanitar ilmiy jamg'armasi, jamoat tashkilotlari va xususiy shaxslar ko'magida amalga oshirilgan ishlar natijalarini taqdim etadilar. monografiyada marketing nazariyotchilari va amaliyotchilarining tarixiy asosini an'anaviy reklama tashkil etadigan marketing kommunikatsiyalari tushunchasi haqidagi zamonaviy g'oyalari keltirilgan; zamonaviy jamiyatdagi jadal ijtimoiy-iqtisodiy o'zgarishlar sharoitida tadqiqotchilarning reklama va marketingning maqsad va vazifalariga qarama-qarshi nuqtai nazarlari tahlil qilindi. Marketingni iqtisodiy faoliyat turi va biznesning asosiy vositasi sifatida tahlil qilish bilan cheklanib qolmasdan, mualliflar marketing kommunikatsiyalarini shaxs markazida bo'lgan global ijtimoiy-iqtisodiy hodisa deb bilishadi. Bu nafaqat iste'molchining shaxsiyati, balki marketing kommunikatsiyalari tizimining barcha sub'ektlarining fikrlashi va xatti-harakatlariga ta'sir ko'rsatadigan reklama beruvchining shaxsiyati, shuningdek ularning ijtimoiy muhiti haqida. Mahalliy iqtisodiy psixologiya uchun noyob bo'lgan tadqiqotlar natijalari, xususan, o'zgargan ong holatidagi, ruhiy kasalliklarga chalingan va boshqalarga tijorat va ijtimoiy reklamaning ta'siri. , shuningdek iste'molchilarning individual psixologik va shaxsiy xususiyatlarini hisobga olgan holda turli xil marketing aloqalarida tijorat takliflarining hissiy baholarini eksperimental o'rganish natijalari. Marketing kommunikatsiyalarining iste'molchilarga, shuningdek, bunday bo'lmagan shaxslarga ta'sirini ko'plab empirik tadqiqotlar natijalari keltirilgan, ya'ni.aholining "maqsadsiz guruhlari" deb ataladigan odamlarga. Monografiya mualliflari mamlakatimizda reklama, marketing va marketing kommunikatsiyalari psixologiyasi sohasidagi yetakchi mutaxassislardir, ular 1980-yillarning oxiridan boshlab amaliy va fundamental psixologiya doirasida ushbu hodisalarni o'rganish bilan shug'ullanmoqdalar.
Sharhlar topilmadi