Mahallada mehmon uchun jang. 120 ta mahalliy marketing vositalari
Mahallada mehmon uchun jang. 120 ta mahalliy marketing vositalari
Kitob tavsifi
Restoran muvaffaqiyatli bo'lishi va ko'proq pul ishlashi uchun mahalliy darajada doimiy harakat talab etiladi. Mahalliy marketing-bu ma'lum bir hududdagi restoraningizga mehmonlarni jalb qilish bo'yicha harakatlar. Kitob mualliflarining, ikki kishilik 25 yillik restoran sotuvchilarining vazifasi mahalliy marketingni oddiy, tushunarli va hamma uchun qulay qilishdir, xuddi ikki marta ikki marta. Shunday qilib, mahalliy marketing bilan bog'liq barcha narsalar, ular vositalarni nomlashni taklif qilishdi va ushbu vositalarni 7 doiraga tarqatishdi. Mualliflar restoran yetkazib berishni targ'ib qilish vositalariga alohida e'tibor berishadi, chunki bu yildan-yilga o'sib borayotgan biznes yo'nalishi. Kitob marketing bo'yicha direktor va mahalliy marketolog, hududiy menejer va savdo nuqtasi menejeri uchun foydali bo'ladi. Kitobda tasvirlangan ish printsiplari nafaqat ovqatlanish sohasida, balki har qanday savdo yoki xizmat ko'rsatish tarmog'ida ishlatilishi mumkin.
Sharhlar topilmadi