Marketing boshqaruvi
Marketing boshqaruvi
Kitob tavsifi
"Marketing menejmenti" bu marketing klassikasi Filipp Kotlerning mashhur asari bo'lib, ko'pchilik talabalar va marketing amaliyotchilari uchun qo'llanma. Unda marketing kursining nazariy asoslari, amaliy misollar bilan ta’minlangan. O'ylangan, qulay tuzilma uni eng dolzarb iqtisodiy fanlardan birining ajralmas qo'llanmasiga aylantiradi. Yangi, 15-nashr sezilarli darajada o'zgartirildi va to'ldirildi. Yangi kontseptsiyalar qo'shildi, ko'plab mavzular ishlab chiqildi va zamonaviy bozor haqiqatlarini aks ettiradi, misollar butunlay o'zgartirildi. Taklif etilayotgan kitob Rossiya Marketing Assotsiatsiyasi hamda Rossiya va jahonning yetakchi universitetlari tomonidan talabalar, shuningdek, zamon bilan hamnafas boʻlishni va yetakchi marketing mutaxassislarining soʻnggi ishlarini oʻrganishni xohlovchi professional marketologlar uchun darslik sifatida tavsiya etilgan.
Sharhlar topilmadi