Marketolog bolmaganlar uchun marketing. Muvaffaqiyatli marketing strategiyalarini yaratish bo'yicha qo'llanma

375 000 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 30 ball

"Marketolog bolmaganlar uchun marketing. Muvaffaqiyatli marketing strategiyalarini yaratish bo'yicha qo'llanma" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Marketolog bolmaganlar uchun marketing. Muvaffaqiyatli marketing strategiyalarini yaratish bo'yicha qo'llanma

Kitob tavsifi

Anton Petrochenkov internetni targ'ib qilish bo'yicha mutaxassis, biznes-trener va Convert Monster Internet-marketing agentligining asoschisi bo'lib, u 2018 yilda Rossiyadagi eng taniqli agentlik brendlarining eng yaxshi 10 taligiga kirdi. Mijozlar orasida: Michelin, Daewoo, TaxCom, Humana, Knauf, PwC, shokoladchi. Muvaffaqiyatli kompaniya marketingga yondashuv bilan turg'un kompaniyadan ajralib turadi. Ko'pincha, sotuvchilar va hatto agentliklar faqat biznes vazifalarini bajaradigan qo'llardir. Marketing strategiyasi kompaniyaning o'zi tomonidan belgilanishi kerak. Boshqacha qilib aytganda, siz professional bo'lmasangiz ham, Internet-marketingingizda nima bo'layotganini va uni qanday kuchaytirishni tushunishingiz kerak. Ushbu kitob Convert Monster agentligining o'quv biznes tizimiga asoslangan bo'lib, u Rossiya va xorijiy kompaniyalarning haqiqiy holatlarida samarali ekanligi isbotlangan. Ushbu tizim sizga quyidagilarga imkon beradi • * ishlaydigan marketing tushunchalarini ixtiro qilish • * nima ishlayotganini va nima ishlamasligini mustaqil ravishda tushunish; * samarasiz vositalar va kanallarga pul sarflashni to'xtatish • * hisobotlarni tahlil qilish va tushunish va ko'rsatkichlar asosida strategiyani o'zgartirish; * savdo hunisini o'rnating va kompaniya foydasini oshiring.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • Yumshoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует