Innovatsion va texnologik startaplarning marketingi. Texnologiyadan tijorat natijalarigacha
Innovatsion va texnologik startaplarning marketingi. Texnologiyadan tijorat natijalarigacha
Kitob tavsifi
Kitob texnologik innovatsiyalar va yangi texnologik echimlarga asoslangan innovatsion startaplarning marketingiga bag'ishlangan. Innovatsion startaplarning marketingi uslubiy jihatdan ishlab chiqilmagan va aksariyat hollarda "sinov va xato"tamoyiliga asoslanadi. Bu taniqli klassik marketingning turli xil printsiplarining simbiozi, biznesning debyut g'oyasini izlash, prototipni ishlab chiqish va uni sinovdan o'tkazish bosqichlari, aslida startap uchun va mahsulotni yanada rivojlantirish uchun, mahsulot bozorda "ketgandan" keyingina klassik marketing ishga kiritiladi. Kitobda marketing innovatsiyalar uchun "hal qila oladigan" muammoli joylar ko'rsatilgan, dunyo tajribasi tasvirlangan. Kitob taqdirning irodasi bilan innovatsiyalarni "qozonda pishirish" kerak bo'lganlarga bilim va tajribani etkazish uchun mo'ljallangan.
Sharhlar topilmadi