Marketing serial sifatida. Kutilayotgan hikoyalar
Marketing serial sifatida. Kutilayotgan hikoyalar
Kitob tavsifi
Agar sizning marketing aloqalaringiz yaxshi serial kabi davom etishni o'z ichiga olmasa, unda har safar siz potentsial mijozlarning e'tiborini noldan tortib, ko'p kuch sarflab, reklama uchun katta miqdorda mablag ' sarflaysiz. Agar sizning marketingingiz davom etishni o'z ichiga olsa va odamlar keyingi "seriyani" kutishsa, unda siz odamlarni "iliq" tutasiz va ularni har safar yana "isitish" shart emas. Shunday qilib, aloqa samaradorligi va rentabelligi sezilarli darajada oshadi. Mijozlarga o'z seriyangizni yaratishda ishtirok etishni taklif qilish mumkin va shu bilan ularning sodiqligini mustahkamlaydi. Ia Imshinetskaya-tizimni targ'ib qilish texnologiyasining muallifi-mijozlar unga ergashishi va har doim davom etishini kutishi uchun marketing kommunikatsiyalari liniyasini qanday qurish kerakligini aytadi. Nashr biznes rahbarlari va egalari, shuningdek, o'z biznesini ochmoqchi bo'lganlar uchun foydali bo'ladi; marketing, reklama va PR bo'limlari rahbarlari va menejerlari, shuningdek marketing va marketing kommunikatsiyalari kurslari o'qituvchilari.
Sharhlar topilmadi