Ta'lim xizmatlari marketingi. Monografiya
Ta'lim xizmatlari marketingi. Monografiya
Kitob tavsifi
Butun dunyoda marketing tadqiqotlari universitetlar tomonidan ta'limni rivojlantirish va xalqarolashtirish strategiyalarini shakllantirish, xorijiy ta'lim bozorlarini va potentsial abituriyentlarning ehtiyojlarini o'rganish, yangi mutaxassisliklarni joriy etish, ta'lim sifatini baholash va ta'lim xizmatlarini ko'rsatish, talabalarni ish bilan ta'minlash va boshqalar uchun keng qo'llaniladi. tadqiqotlar universitetlarning mablag'lari hisobidan ham, boshqaruv organlarining buyurtmasi bilan ham universitetlar va ixtisoslashtirilgan tashkilotlar tomonidan amalga oshiriladi ta'lim bilan. Ularda professor-o'qituvchilar, abituriyentlar va ularning ota-onalari, talabalar, bitiruvchilar, oliy o'quv yurtlarining xalqaro xizmatlari xodimlari, keng akademik jamoatchilik ishtirok etadi. Marketing sizga ma'lum ta'lim shakllariga Real talabni o'rganishga imkon beradi; mutaxassislarni tayyorlashda, shuningdek abituriyentlar va ularning ota-onalarini yo'naltirishda asosiy muammolar; ta'lim olish va malaka oshirishning istiqbolli shakllari; dunyoning turli mintaqalari va mamlakatlarida ma'lum ta'lim xizmatlaridan manfaatdor bo'lgan aholi guruhlari; ta'lim xizmatlarining haqiqiy narxini aniqlash. Muallif tomonidan tavsiya etilgan tavsiyalar Rossiya universitetlariga chet el fuqarolarini jalb qilish faoliyatini ularning ehtiyojlari va imkoniyatlariga qarab optimallashtirishga yordam beradi, shuningdek ta'lim bozori talablari va chet ellik abituriyentlarning ehtiyojlarini hisobga olgan holda ta'lim dasturlari ro'yxatini kengaytiradi. Ta'lim sohasidagi mutaxassislar uchun.
Sharhlar topilmadi