Marketing urushlari
Marketing urushlari
Kitob tavsifi
Biznes - bu urush va marketing strategiyasi va taktikasini to'g'ri belgilagan kishi raqobatchilarni mag'lub eta oladi. "Marketing urushlari" - bu marketing bo'yicha klassik asar, so'nggi 30 yil ichida ko'plab mamlakatlarda ko'plab qayta nashrlardan o'tgan jahon bestselleri. Birinchi marta 1986 yilda nashr etilgan kitob butun dunyo bo'ylab yuz minglab mutaxassislar uchun ma'lumotnomaga aylandi. Bugungi kunda uni o'rganmaydigan marketing bo'yicha mutaxassis, kompaniya rahbari yoki menejerni topib bo'lmaydi. Mualliflari "Marketing urushlari" ga murojaat qilmaydigan marketing bo'yicha jiddiy asarni qanday topmaslik kerak. Kitobning so'nggi nashri Jek Trout bilan kelishilgan holda Trout & Partners kompaniyasining rus vakillari tomonidan yozilgan Rossiyada reklama va marketing amaliyotidan olingan muallifning sharhlari va amaliy tadqiqotlari bilan to'ldiriladi.
Sharhlar topilmadi