Innovatsion soha sub'ektlarining o'zaro ta'sirini marketing boshqaruvi. Monografiya
Innovatsion soha sub'ektlarining o'zaro ta'sirini marketing boshqaruvi. Monografiya
Kitob tavsifi
Monografiyada innovatsion sohadagi o'zaro ta'sir marketingining nazariy va uslubiy asoslari ko'rib chiqilgan. Zamonaviy innovatsion sohani rivojlantirish muammolari, shuningdek korxonalarning o'zaro ta'sirini tashkil etishning tarmoq shakllarining istiqbollari tahlil qilinadi. Mahalliy innovatsion soha sub'ektlarining o'zaro ta'siriga ta'sir etuvchi omillar o'rganiladi, ularning o'zaro ta'sirining o'ziga xos xususiyatlarini o'rganish natijalari taqdim etiladi. O'zaro ta'sir marketingi asosida innovatsion tarmoqlarni shakllantirish va rivojlantirish mexanizmi, ularning ishlashini kommunikativ qo'llab-quvvatlash modeli taklif etiladi. Oliy o'quv yurtlarining ilmiy xodimlari, talabalari va aspirantlari, tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimi tinglovchilari, innovatsion faoliyat sohasidagi mutaxassislar uchun mo'ljallangan.
Sharhlar topilmadi