Innovatsion soha sub'ektlarining o'zaro ta'sirini marketing boshqaruvi. Monografiya

687 500 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 55 ball
Mukofot ballari: 1 ball

"Innovatsion soha sub'ektlarining o'zaro ta'sirini marketing boshqaruvi. Monografiya" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Innovatsion soha sub'ektlarining o'zaro ta'sirini marketing boshqaruvi. Monografiya

Kitob tavsifi

Monografiyada innovatsion sohadagi o'zaro ta'sir marketingining nazariy va uslubiy asoslari ko'rib chiqilgan. Zamonaviy innovatsion sohani rivojlantirish muammolari, shuningdek korxonalarning o'zaro ta'sirini tashkil etishning tarmoq shakllarining istiqbollari tahlil qilinadi. Mahalliy innovatsion soha sub'ektlarining o'zaro ta'siriga ta'sir etuvchi omillar o'rganiladi, ularning o'zaro ta'sirining o'ziga xos xususiyatlarini o'rganish natijalari taqdim etiladi. O'zaro ta'sir marketingi asosida innovatsion tarmoqlarni shakllantirish va rivojlantirish mexanizmi, ularning ishlashini kommunikativ qo'llab-quvvatlash modeli taklif etiladi. Oliy o'quv yurtlarining ilmiy xodimlari, talabalari va aspirantlari, tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirish tizimi tinglovchilari, innovatsion faoliyat sohasidagi mutaxassislar uchun mo'ljallangan.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • Yumshoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует