Marketing kommunikatsiyalari
Marketing kommunikatsiyalari
Kitob tavsifi
Darslikda marketing kommunikatsiyalarining asosiy eng muhim nazariy va amaliy masalalari ko'rib chiqiladi, ularning asosiy elementlari mazmuni ochib beriladi: reklama, sotishni rag'batlantirish, shaxsiy sotish va jamoatchilik bilan aloqalar. Rossiya adabiyotida birinchi marta marketing kommunikatsiyalari va tovarlar va xizmatlarni reklama qilishni boshqarish o'rtasidagi farq ko'rsatilgan. Kompaniyaning aloqa siyosati tajribasi ko'rib chiqiladi, kompaniyalar faoliyatida kommunikativ elementlardan foydalanish bo'yicha amaliy tavsiyalar beriladi. Nashr o'qituvchilar, bakalavr darajasida marketingni o'rganayotgan talabalar, malaka oshirish tizimining talabalari uchun mo'ljallangan, shuningdek marketing kommunikatsiyalarini ishlab chiqish va amalda qo'llashni amalga oshiradigan menejerlar va mutaxassislar uchun qiziqish uyg'otadi. 3-nashr, qayta ko'rib chiqilgan va kengaytirilgan.
Sharhlar topilmadi