Strategik rejalashtirishning marketing asoslari. Nazariya, metodologiya, amaliyot

150 000 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 12 ball

"Strategik rejalashtirishning marketing asoslari. Nazariya, metodologiya, amaliyot" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Strategik rejalashtirishning marketing asoslari. Nazariya, metodologiya, amaliyot

Kitob tavsifi

Kitobning asosiy g'oyasi shundaki, aniq marketing strategiyasini ishlab chiqish hozirgi vaqtda korxonaning nomoddiy aktivlarini ko'paytirishning eng qulay usuli bo'lib, u keng ko'lamli investitsiyalarni talab qilmaydi, balki bozor haqidagi bilimlarni tizimlashtirish va korxonada strategik boshqaruv tizimini joriy etishni talab qiladi. Marketing strategik rejalashtirish uchun mafkuraviy, axborot, tashkiliy va uslubiy asos sifatida qaraladi. Rossiya korxonalari uchun marketing tizimlari va strategiyalarini yaratishning ko'plab misollari keltirilgan. Ko'pgina uslubiy materiallar birinchi marta nashr etilmoqda. Kitob, birinchi navbatda, o'z biznesining bozor yo'nalishini yaxshilashga intilayotgan korxona rahbarlariga, amaliy marketologlarga, shuningdek, iqtisodiy universitetlarning talabalari va o'qituvchilariga qaratilgan.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует