Strategik rejalashtirishning marketing asoslari. Nazariya, metodologiya, amaliyot
Strategik rejalashtirishning marketing asoslari. Nazariya, metodologiya, amaliyot
Kitob tavsifi
Kitobning asosiy g'oyasi shundaki, aniq marketing strategiyasini ishlab chiqish hozirgi vaqtda korxonaning nomoddiy aktivlarini ko'paytirishning eng qulay usuli bo'lib, u keng ko'lamli investitsiyalarni talab qilmaydi, balki bozor haqidagi bilimlarni tizimlashtirish va korxonada strategik boshqaruv tizimini joriy etishni talab qiladi. Marketing strategik rejalashtirish uchun mafkuraviy, axborot, tashkiliy va uslubiy asos sifatida qaraladi. Rossiya korxonalari uchun marketing tizimlari va strategiyalarini yaratishning ko'plab misollari keltirilgan. Ko'pgina uslubiy materiallar birinchi marta nashr etilmoqda. Kitob, birinchi navbatda, o'z biznesining bozor yo'nalishini yaxshilashga intilayotgan korxona rahbarlariga, amaliy marketologlarga, shuningdek, iqtisodiy universitetlarning talabalari va o'qituvchilariga qaratilgan.
Sharhlar topilmadi