Mavsum emas. Inqiroz davrida savdoni qanday oshirish mumkin
Mavsum emas. Inqiroz davrida savdoni qanday oshirish mumkin
Kitob tavsifi
Mavsumiylik deb ataladigan talabning muntazam o'zgarishi har qanday biznesda sodir bo'ladi. Ushbu kitob sizning kompaniyangiz uchun an'anaviy sotuvlar inqirozi paytida pul ishlovchi g'oyalar manbai hisoblanadi. Nashr mavsumiy pasayishlari mos kelmasligi mumkin bo'lgan B2B va B2C sohalaridagi biznes misollariga asoslangan. Muallifning turg'unlik bilan kurashish usullari batafsil tasvirlangan va biznesning har bir sohasi uchun tavsiflangan. Kitob menejerlar va biznes egalari, shuningdek, o'z biznesini boshlamoqchi bo'lganlar uchun javob beradi; savdo, marketing, reklama va PR bo'limlari rahbarlari va menejerlari.
Sharhlar topilmadi