Tibbiy marketing. Tadbirkorning qarashlari
Tibbiy marketing. Tadbirkorning qarashlari
Kitob tavsifi
Tibbiyot tobora ko'proq tijoratga kirib bormoqda va biznes qoidalariga muvofiq ishlashga majbur. Marketing klinikaning muhim o'sish nuqtalaridan biridir va samarali bo'lish uchun rahbar uning asoslarini o'rganishi va uni boshqarishni o'rganishi kerak. Tibbiyotda qo'llaniladigan marketing strategiyalari va usullari biznesning boshqa sohalaridan farq qiladi, shifokorlar uchun bozor sharoitida yashash juda qiyin, klinikalar rahbarlari va egalari uchun bunday biznesni ilgari surish qiyin. Viktoriya Shmatkova-tibbiy marketolog, iqtisod fanlari nomzodi va tadbirkor — o'z tajribasi bilan o'rtoqlashadi va Rossiyaning eng yirik xususiy klinikalariga misollar keltiradi. Muallif marketologlar uchun tushunarli bo'lgan oddiy tilda yozadi. Kitob marketingni boshqarish, tibbiyotda ishlaydigan yoki ishlamaydigan vositalarni tushunishga yordam beradi va nafaqat xususiy klinikalarning eng yaxshi menejerlari va bosh shifokorlari, balki o'z klinikasini ochishni va uni muvaffaqiyatli qilishni istagan mutaxassislar, shuningdek, tibbiyot sohasi haqida tasavvurga ega bo'lishni istagan marketologlar uchun foydali bo'ladi.
Sharhlar topilmadi