Mehmon uchun kurash: restoran marketing strategiyasi va taktikasi

700 000 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 56 ball
Mukofot ballari: 1 ball

"Mehmon uchun kurash: restoran marketing strategiyasi va taktikasi" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Mehmon uchun kurash: restoran marketing strategiyasi va taktikasi

Kitob tavsifi

Restoran biznesidagi raqobat har yili tobora kuchayib bormoqda, muvaffaqiyat va hatto omon qolishning o'zi professionallar uchun haqiqiy san'atga aylanmoqda. "Mehmon uchun jang" - Irina Avrutskayaning restoran marketingi amaliyoti kitobi-bu harakatlar uchun to'liq va amaliy qo'llanma. Kitobda muallifning o'n uch yillik professional faoliyati va TGI Fridays, Costa Coffee, Papa John's kabi eng yirik xalqaro brendlar bilan ishlash natijalari, shuningdek, Rossiya va MDHning 46 shahridagi bir necha o'nlab kompaniyalar bilan konsalting tajribasi to'plangan. Restoran marketingining barcha qirralarini, shu jumladan strategiya, menyu yaratish, sodiqlik dasturlari va mijozlarning fikr-mulohazalari bilan ishlashni ochib beradigan ushbu kitob ularni sodda va oson amalga oshiriladigan tizimga aylantiradi. Bu sizning brendingizni yaratish, sizning joylashuvingiz haqida xabardorlikka erishish va mehmonlaringizning sodiqligini ta'minlash bo'yicha amaliy qo'llanma. "Mehmon uchun jang" - bu sizning biznes-rejangiz.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • Yumshoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует