Mehmon uchun kurash: restoran marketing strategiyasi va taktikasi
Mehmon uchun kurash: restoran marketing strategiyasi va taktikasi
Kitob tavsifi
Restoran biznesidagi raqobat har yili tobora kuchayib bormoqda, muvaffaqiyat va hatto omon qolishning o'zi professionallar uchun haqiqiy san'atga aylanmoqda. "Mehmon uchun jang" - Irina Avrutskayaning restoran marketingi amaliyoti kitobi-bu harakatlar uchun to'liq va amaliy qo'llanma. Kitobda muallifning o'n uch yillik professional faoliyati va TGI Fridays, Costa Coffee, Papa John's kabi eng yirik xalqaro brendlar bilan ishlash natijalari, shuningdek, Rossiya va MDHning 46 shahridagi bir necha o'nlab kompaniyalar bilan konsalting tajribasi to'plangan. Restoran marketingining barcha qirralarini, shu jumladan strategiya, menyu yaratish, sodiqlik dasturlari va mijozlarning fikr-mulohazalari bilan ishlashni ochib beradigan ushbu kitob ularni sodda va oson amalga oshiriladigan tizimga aylantiradi. Bu sizning brendingizni yaratish, sizning joylashuvingiz haqida xabardorlikka erishish va mehmonlaringizning sodiqligini ta'minlash bo'yicha amaliy qo'llanma. "Mehmon uchun jang" - bu sizning biznes-rejangiz.
Sharhlar topilmadi