Zamonaviy ommaviy axborot vositalarida reklama menejmenti. Internetda, matbuotda, televizorda va radioda
Zamonaviy ommaviy axborot vositalarida reklama menejmenti. Internetda, matbuotda, televizorda va radioda
Kitob tavsifi
Kitobda zamonaviy ommaviy axborot vositalarida reklamalarni boshqarishning asosiy jihatlari ko'rib chiqilgan. Muallif ommaviy axborot vositalarida reklama rivojlanish tendentsiyalarini, shuningdek, ushbu sohada sodir bo'layotgan umumiy jarayonlarni tasvirlaydi. U reklama va media menejmentining xizmatlar, narxlar, sotish, reklama, tashkilot, reklama kabi muhim tarkibiy qismlari haqida batafsil ma'lumot beradi. Mahalliy va xorijiy tajribaga asoslanib, ommaviy axborot vositalari xodimlari ma'lum bir reklama mahsulotini yaratish va sotish bo'yicha samarali ish olib borish uchun nima va qanday qilish kerakligi mashhur tushuntiriladi. Kitob ommaviy axborot vositalarida reklama bilan shug'ullanadigan o'quvchilar uchun mo'ljallangan. Bundan tashqari, kitob reklama bilan bog'liq fanlar talabalari va o'qituvchilari uchun qiziqarli bo'ladi.
Sharhlar topilmadi