Innovatsion tashkilotning marketingni boshqarish tizimini modellashtirish. Monografiya
Innovatsion tashkilotning marketingni boshqarish tizimini modellashtirish. Monografiya
Kitob tavsifi
Monografiyada tashkilotlar tomonidan qadriyatlarni yaratish bo'yicha innovatsion jarayon modellarining evolyutsiyasi va dinamikasi o'rganilib, unda marketingning rivojlanish vektori aniqlanadi, integratsiya va Klaster yondashuvi asosida sanoat korxonalarining innovatsion mahsuloti marketingini boshqarish tizimining modeli quriladi va uning ishlashini baholash metodologiyasi ishlab chiqiladi. Modelni sinovdan o'tkazish natijalariga ko'ra uni o'zgartirish mexanizmlari aniqlandi va foydalanish bo'yicha tavsiyalar taklif qilindi. Monografiya ilmiy xodimlar, rahbarlar, mutaxassislar uchun mo'ljallangan va o'qituvchilar, aspirantlar, doktorantlar va oliy o'quv yurtlari talabalari uchun foydali bo'lishi mumkin.
Sharhlar topilmadi