Jamoat sektorida ishlash monitoringi
Jamoat sektorida ishlash monitoringi
Kitob tavsifi
Davlat xizmatlarini ko'rsatishda sarflangan sa'y-harakatlarning foydaliligining haqiqiy ko'rsatkichi ishlab chiqarilgan mahsulot emas, balki olingan natijadir (ta'sir). Masalan, davlat kasalxonasida davolangan bemorlarning soni mahsulotdir va davolanishdan keyin ma'lum vaqt davomida tibbiy yordamga murojaat qilmagan kasalxonadan chiqarilgan bemorlarning foizi natijadir. Shunday qilib, mahsulot va natijani aralashtirish faoliyat va yutuqlarni aralashtirishdir. Samaradorlikni boshqarish uchun bajarilgan ish natijalarini o'lchash uchun miqdoriy ko'rsatkichlarni ishlab chiqish va ularni muntazam ravishda qo'llashni o'rganish kerak. Kitobda natijalarni o'lchash usullarining rivojlanishi, samaradorlikni monitoring qilish tizimlarini yaratish va qo'llash bo'yicha amaliy maslahatlar berilgan, shuningdek, axborot sifatini nazorat qilish, siyosiy omillar va kadrlar tayyorlash kabi tegishli masalalar ko'rib chiqilgan. Bu ish Urban instituti mutaxassisi Garri Xatrining dasturlarni baholash va natijalarni o'lchash bo'yicha yetakchi bo'lgan qariyb o'ttiz yillik ilmiy-tadqiqot faoliyatining natijasidir.
Sharhlar topilmadi