Ne davayte skidok! Sovremennye tehniki prodazh
Chegirmalar bermang! Zamonaviy savdo texnikasi
Kitob tavsifi
Ko'pgina savdo menejerlari, ayniqsa B2B segmentida, sotish uchun eng yaxshi dalil chegirma deb noto'g'ri o'ylashadi. Va ularning mijozlar bilan bo'lgan barcha ishlari narx bo'yicha savdolarga to'g'ri keladi. Misol uchun, agar kompaniya vaqti-vaqti bilan mijozlarga 8% chegirma berishga rasman ruxsat bergan bo'lsa, deyarli barcha bitimlar qanday chegirma bilan kelishini taxmin qiling? To'g'ri, kamida 8%. Va bu kompaniyaning foydasiga ham, sotuvchining daromadiga ham ta'sir qiladi. Mashhur biznes-murabbiy Yevgeniy Kolotilovning kitobida narxni pasaytirishga emas, balki mijozlar uchun qo'shimcha qiymat yaratishga asoslangan savdo jarayoniga tubdan boshqacha yondashuv taklif etiladi.
Sharhlar topilmadi