Hamma kabi emas. E'tiborsiz qoldirib bo'lmaydigan marketing
Hamma kabi emas. E'tiborsiz qoldirib bo'lmaydigan marketing
Kitob tavsifi
Raqobatchilarning umumiy massasidan qanday ajralib turish kerak? Haddan tashqari to'yingan bozorlardagi ko'plab tadbirkorlar o'zlarini tom ma'noda ko'rinmas his qilishadi. Ular raqobatbardosh ustunlikka ega ekanliklarini aniq bilishadi, lekin iste'molchilarni jalb qila olmaydilar. Buning sababi shundaki, mijozlar uchun siz nafaqat eng yaxshi, balki boshqalardan farqli o'laroq boshqa bo'lishingiz kerak. Va marketing xaridorlarning e'tiborini o'ziga qaratadigan kishi g'alaba qozonadi. Mayk Mikalovits o'zining yangi kitobida kompaniya, xizmat yoki brendni ko'zga tashlanadigan, etakchilarni jalb qiladigan va ushbu imkoniyatlarni haqiqiy savdoga aylantiradigan tarzda joylashtirishning g'alaba qozonish usulini tasvirlaydi. Haqiqiy tadbirkorlar tajribasidan olingan qimmatli g'oyalar asosida hazil va to'g'ridan-to'g'ri yozilgan kitob biznesda muvaffaqiyat qozonishni istagan har bir kishi o'ziga berishi kerak bo'lgan uchta muhim savolga asoslangan oddiy, hamma uchun ochiq tizimni taklif etadi: 1. Mening marketingim ajralib turadimi? 2. Mening marketingim jozibadormi? 3. Mening marketingim harakatga undaydimi? Ushbu amaliy qo'llanma, uning g'oyasi, mahsuloti yoki xizmati umumiy massada yo'qolganligi va maqsadli auditoriya bilan rezonanslashmaganligi sababli rivojlanmaganlarning hayotini o'zgartiradi.
Sharhlar topilmadi