Og'zaki bo'lmagan savdo aloqalari: xaridorlarga yashirin ta'sir qilish texnologiyalari (+DVD) (+DVD)
Og'zaki bo'lmagan savdo aloqalari: xaridorlarga yashirin ta'sir qilish texnologiyalari (+DVD) (+DVD)
Kitob tavsifi
Olimlarning hisob-kitoblariga ko'ra, og'zaki bo'lmagan aloqa kanallari xaridor va sotuvchi ish uchrashuvida oladigan ma'lumotlarning 60% dan ortig'ini tashkil qiladi va muzokaralar davomida tomonlar 800 dan ortiq imo-ishora xabarlarini almashadilar. Xaridorlar bizga doimiy ravishda savdo jarayonini qanday tashkil qilish haqida signal berishadi. Mijozning og'zaki bo'lmagan signallariga to'g'ri javob berishni o'rganish sotuvchining samaradorligini 2-3 baravar oshirishi mumkin. Ushbu kitobdan siz quyidagilarni bilib olasiz: - sotuvchi mijozning yashirin his-tuyg'ularini, uning keyingi qadamlarini va bitimga bo'lgan munosabatini aniqlash uchun og'zaki bo'lmagan aloqa kanallarini skanerlashi kerak; - xaridorning og'zaki bo'lmagan signallarini qanday talqin qilish kerak (yuz ifodalari, duruş, imo-ishoralar, ko'z harakati va boshqalar) va ularga muvofiq muzokaralar stsenariylarini qanday o'zgartirish foydali bitim; - muzokaralarning turli bosqichlarida og'zaki bo'lmagan aloqa kanallaridan qanday foydalanish, ularni tayyorlashdan tortib, e'tirozlarni bartaraf etish va bitim tuzishgacha.
Sharhlar topilmadi