Nomlash. Qanday qilib so'z o'yini biznesga aylanadi
Nomlash. Qanday qilib so'z o'yini biznesga aylanadi
Kitob tavsifi
Hozirgi kunda eng katta, haqiqatan ham cheksiz kuchga ega bo'lgan so'zlar brend nomlari deb nomlanuvchi marketologlar va tilshunoslarning kichik va yopiq hamjamiyati tomonidan yaratilgan neymerlar (ingliz tilidan pate - "ism"). Ushbu professional "so'z jonglyorlari" g'ayrioddiy ijodiy shaxslar zamonaviy so'z ijodkorligida muhim rol o'ynaydi, bizning dunyomiz tilini maqsadli ravishda shakllantiradi, uning madaniyati va ishbilarmonlik muhitini o'zgartiradi. "Nomlash" muallifi jurnalist Aleks Frankel, dunyodagi eng yirik kompaniyalar uchun firma nomlari va brend nomlarini ishlab chiqish bilan professional ravishda shug'ullangan, bizga nom berish biznesining yopiq va sirli dunyosini ko'rish va oddiy marketing sahnalari ortida tez orada dunyo shuhratiga erishadigan ismlar qanday tug'ilishini ko'rish imkoniyatini beradi. Muallif dunyoga mashhur brendlarning nomlarini yaratish texnologiyalari va hikoyalari haqida gapiradi. Har bir ismning orqasida minglab va minglab so'z variantlari mavjud. Siz mahsulot va brend nomlari bizning tilimizga qanday kirib borishini va yangi madaniyat va mifologiyaning yo'lboshchisiga aylanishini bilib olasiz, bu bizning xatti-harakatlarimiz va dunyoqarashimizga ta'sir qiladi.
Sharhlar topilmadi