Nobrow. Marketing madaniyati. Madaniyat marketingi
Kitob tavsifi
Global supermarket paydo bo'lganidan keyin madaniy landshaft qanday o'zgardi? Endi Uorxoldan keyin zamonaviy san'at, Nirvana va MTVDAN keyin pop, Yulduzli urushlardan keyin kino bilan nima sodir bo'ldi? Va bugungi kunda sizning futbolkangizdagi yorliq uning uslubidan, eski ta'm va uslub tushunchalaridan qimmatroq bo'lsa, bu juda muhimmi? Bu savollarga javoblarni The New Yorker, Harper's Bazaar, GQ, Vanity Fair, Vogue jurnallari va The Village Voice gazetalari kolumnisti jon Seabrook o'z kitobida taklif qiladi. Uning tadqiqotlari zamonaviy madaniyat uchun qo'llanma bo'lib, unda axborot shovqini voqeaning o'zidan muhimroq bo'lib chiqadi, sifati dolzarblikka teng va hech kim mahsulotni uning joylashuvidan va madaniy qiymatini bozor qiymatidan ajrata olmaydi. Nobrow dunyosiga xush kelibsiz-siz uzoq vaqtdan beri yashab kelayotgan dunyo, garchi buni tan olishdan qo'rqsangiz ham!
Sharhlar topilmadi