Savdo menejerlarini o'qitish va rivojlantirish

262 500 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 21 ball

"Savdo menejerlarini o'qitish va rivojlantirish" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Savdo menejerlarini o'qitish va rivojlantirish

Kitob tavsifi

Aleksey Nazarov tijorat vakilidan savdo bo'yicha direktorgacha bo'lgan lavozimlarda 20 yillik tajribaga ega bo'lgan savdo bo'yicha biznes maslahatchisi, murabbiy, MIRBIS oliy biznes maktabi o'qituvchisi. Boshqaruv piramidasi modeli va semantik bo'shliqlar tushunchasining muallifi. Mariya Medvedeva sertifikatlangan biznes murabbiyi bo'lib, farmatsevtika biznesida 15 yillik tajribaga ega bo'lib, tibbiyot vakilidan tortib savdo bo'limi boshlig'igacha. 10 yil davomida korporativ murabbiy sifatida Rossiya va yirik xalqaro kompaniyalarda savdo bo'limlari xodimlarini ichki o'qitish va rivojlantirish bilan shug'ullandi. Kompaniyalarni birlashtirish va sotib olish sharoitida xodimlarni baholash markazini boshqargan. Farmatsevtika kompaniyalarining savdo bo'limlari xodimlarini o'qitishga ixtisoslashgan. Sergey Sotnikov-biznes murabbiyi, amaliyotchi psixolog, sertifikatlangan NLP amaliyotchisi, o'qituvchi. Etakchilik psixologiyasi, menejment, hissiy muzokaralar va ziddiyat psixologiyasi bo'yicha mutaxassis. Boshqaruv ko'nikmalarini rivojlantirish bo'yicha murabbiy, ishbilarmonlik aloqalari standartlari, murakkab muzokaralar taktikasi, tizimli fikrlash, manipulyatsiyaga qarshi kurash, kasbiy va shaxsiy xulq-atvor modellarining psixodiagnostikasi. Savdo xodimlarini o'qitish va rivojlantirishni qanday rejalashtirish haqida kitob. Qaerdan boshlash kerak, o'rganish zarurligini qanday tahlil qilish, vazifani shakllantirish, dasturlar tuzish va o'qitish va rivojlanish usullarini tanlash. Shuningdek, treningdan nimani kutish mumkin va mumkin emas. Boshqa narsalar qatorida, ushbu kitobda biz shaxsning psixologik jihatlariga, ushbu kitob uchun mo'ljallangan shaxsga e'tibor qaratamiz. Keling, savdo bo'yicha mutaxassisning psixologik portretini yaratishga harakat qilaylik. Savdo bo'limida bo'sh lavozimlarga nomzodlarni tanlashda nimalarga e'tibor berish kerakligi haqida tavsiyalar beramiz. Bu kitob kim uchun? Birinchi navbatda savdo bo'limlari rahbarlari uchun. T&d mutaxassislari oldida o'z xodimlarini o'qitish va rivojlantirish vazifasini qo'ygan menejerlar uchun, o'quv mutaxassislarining o'zlari uchun, kadrlar bo'yicha direktorlar uchun va g'alati, marketing direktorlari uchun. Nima uchun bu kitobni o'qish kerak? Mualliflar bu yordam beradi deb umid qilishadi: - murabbiylarga faqat erishish mumkin bo'lgan maqsadlarni belgilash; - kompaniyalar o'qitish va rivojlantirishga sarflaydigan mablag'larni tejash; - sotuvchilarning o'quv jarayonini tuzish.



Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует